Mä olen kahvilassa mekossa ja näteissä alusvaatteissa, suihkussa käyneenä hiukset puhtaana ja laitettuna, kevyt meikki kasvoilla.
Kommentit (40)
Outoa korostaa, että hiukset on puhtaat. Taitaa olla harvinainen tilanne sinulla.
Kantsis mennä sellaiseen kahvilaan tai baariin jossa transuista kiinnostuneet käy. Aloitus on selvästi miehen näppikseltä.
Miksi luulette aloittaja mieheksi?
Mä kävin viime kesälomalla joka päivä kahviloiden terassilla istumassa, josko olisi tutustunut miehiin. Kirjoitin siitä tänne ketjunkin. Kukaan ei ikinä tullut juttelemaan. Luulisi että jos nätti nainen istuskelee kahvilassa yksin, että ennen pitkää tutustuisi johonkuhun, mutta ei Suomessa, ulkomailla niin varmaan kävisi heti yhdessä päivässä.
Ja aina sanotaan, että 'kotoa ei tule kukaan hakemaan', mutta ei näköjään auta, että lähtee ihmisten ilmoillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin viime kesälomalla joka päivä kahviloiden terassilla istumassa, josko olisi tutustunut miehiin. Kirjoitin siitä tänne ketjunkin. Kukaan ei ikinä tullut juttelemaan. Luulisi että jos nätti nainen istuskelee kahvilassa yksin, että ennen pitkää tutustuisi johonkuhun, mutta ei Suomessa, ulkomailla niin varmaan kävisi heti yhdessä päivässä.
Ja aina sanotaan, että 'kotoa ei tule kukaan hakemaan', mutta ei näköjään auta, että lähtee ihmisten ilmoillekaan.
Tauski ois tullut iskemään jos ois ollut paikalla 👊
Itse olen kotona verkkareissa, kohta keitän kahvia. Mies jo löytyy ja mulla ei muita olekaan kun nättejä alusvaatteita. Kahvilla käyn joskus ihan vaan sen kahvin ja leivonnaisten takia.
Tällainen saattoi onnistua aikaisemmin, mutta ei enää, Jos mies tekee tuttavuutta, se on me too. Naiset itse ovat tehneet nykymiehistä munattomia ja vihaisia.
Niin olen minäkin, ihana päivä olla tyttö!
Enää puuttuu ihana herrasmies, joka veisi minut hotellihuoneeseensa nauttimaan ihanasta ruusunnupustani 🥰
PenttiTV58
Pari vuotta sitten tuli tämmöiset treffit vastaan ja alapääkin oli leidisheivattu. Muutama kerta päästiin hekumoimaan mutta sitten naisen mielestä ei tullut mitään kun kurlasin liikaa kossua. Olin vieläpä huomattavasti parempi ruuanlaittaja.
Vierailija kirjoitti:
Meille on vannotettu että naiset ovat kahviloissa vain itseään varten eivätkä halua että tullaan häiritsemään millään treffiehdotteluilla. Silmäpelikin olisi seksuaalista häirintää.
M
Onhan korkokengät tai saapikkaat jalassa?
Kahviloissa miehet ovat selvin päin eivätkä uskalla tulla juttelemaan. Kannattaisi istua ennemmin terdellä / pubissa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehet on opetettu olemaan häiritsemättä naisia. Haluatko oikeasti, että joku tuntematon mies tulisi häiritsemään kahvitteluasi? Irakilaiset yms. voivat tulla, mutta se onkin ihan ok, koska kuuluu kulttuuriin.
Jättäkää naiset rauhaan! Naisilla on oikeus istua kahvilassa ilman häirintää!
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja sitten mies tulee paikalle turvakengissä ja heijastintakissa, on toki suihkussa saattanut käydä ja puhtaimmat farkut.
Siinä jos missä on tasoeroa.
Mitä väliä, jos vaatteet riisutaan
Espresso macchiato por favore!!!!
Jaha, ulostemies saapui keskusteluun tyrkyttämään tuota vessaseksiperversiotaan.
Seksuaaliterapeutti Kake