Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen kahvilassa mekossa ja näteissä alusvaatteissa, suihkussa käyneenä hiukset puhtaana ja laitettuna, kevyt meikki kasvoilla.

Vierailija
24.05.2025 |

Unelmien mies missä olet?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko laittaa myös kakkoseen?

Jaha, ulostemies saapui keskusteluun tyrkyttämään tuota vessaseksiperversiotaan.

Seksuaaliterapeutti Kake

Vierailija
22/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kikityttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa korostaa, että hiukset on puhtaat. Taitaa olla harvinainen tilanne sinulla.

Vierailija
24/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis mennä sellaiseen kahvilaan tai baariin jossa transuista kiinnostuneet käy. Aloitus on selvästi miehen näppikseltä.

Vierailija
25/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulette aloittaja mieheksi?

Mä kävin viime kesälomalla joka päivä kahviloiden terassilla istumassa, josko olisi tutustunut miehiin. Kirjoitin siitä tänne ketjunkin. Kukaan ei ikinä tullut juttelemaan. Luulisi että jos nätti nainen istuskelee kahvilassa yksin, että ennen pitkää tutustuisi johonkuhun, mutta ei Suomessa, ulkomailla niin varmaan kävisi heti yhdessä päivässä.

Ja aina sanotaan, että 'kotoa ei tule kukaan hakemaan', mutta ei näköjään auta, että lähtee ihmisten ilmoillekaan.

Vierailija
26/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin viime kesälomalla joka päivä kahviloiden terassilla istumassa, josko olisi tutustunut miehiin. Kirjoitin siitä tänne ketjunkin. Kukaan ei ikinä tullut juttelemaan. Luulisi että jos nätti nainen istuskelee kahvilassa yksin, että ennen pitkää tutustuisi johonkuhun, mutta ei Suomessa, ulkomailla niin varmaan kävisi heti yhdessä päivässä.

Ja aina sanotaan, että 'kotoa ei tule kukaan hakemaan', mutta ei näköjään auta, että lähtee ihmisten ilmoillekaan.

Tauski ois tullut iskemään jos ois ollut paikalla 👊

Vierailija
27/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kotona verkkareissa, kohta keitän kahvia. Mies jo löytyy ja mulla ei muita olekaan kun nättejä alusvaatteita. Kahvilla käyn joskus ihan vaan sen kahvin ja leivonnaisten takia.

Vierailija
28/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen saattoi onnistua aikaisemmin, mutta ei enää,  Jos mies tekee tuttavuutta, se on me too.  Naiset itse ovat tehneet nykymiehistä munattomia ja vihaisia.

Vierailija
29/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamies on nyt kalassa 

Vierailija
30/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin, ihana päivä olla tyttö!

Enää puuttuu ihana herrasmies, joka veisi minut hotellihuoneeseensa nauttimaan ihanasta ruusunnupustani 🥰

PenttiTV58 

Vierailija
31/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten tuli tämmöiset treffit vastaan ja alapääkin oli leidisheivattu. Muutama kerta päästiin hekumoimaan mutta sitten naisen mielestä ei tullut mitään kun kurlasin liikaa kossua. Olin vieläpä huomattavasti parempi ruuanlaittaja.

Vierailija
32/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla. Ja kohta syön lounaan.

Vierailija
33/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on vannotettu että naiset ovat kahviloissa vain itseään varten eivätkä halua että tullaan häiritsemään millään treffiehdotteluilla. Silmäpelikin olisi seksuaalista häirintää.

M

Vierailija
34/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan korkokengät tai saapikkaat jalassa?

Vierailija
35/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
36/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviloissa miehet ovat selvin päin eivätkä uskalla tulla juttelemaan. Kannattaisi istua ennemmin terdellä / pubissa.

Vierailija
37/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiehet on opetettu olemaan häiritsemättä naisia. Haluatko oikeasti, että joku tuntematon mies tulisi häiritsemään kahvitteluasi? Irakilaiset yms. voivat tulla, mutta se onkin ihan ok, koska kuuluu kulttuuriin.

Vierailija
38/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää naiset rauhaan! Naisilla on oikeus istua kahvilassa ilman häirintää!

Vierailija
39/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja sitten mies tulee paikalle turvakengissä ja heijastintakissa, on toki suihkussa saattanut käydä ja puhtaimmat farkut.

Siinä jos missä on tasoeroa.

Mitä väliä, jos vaatteet riisutaan

Vierailija
40/40 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espresso macchiato por favore!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan