Gesslein vaunujen omistajat!
Kyselen nyt täältä kun entiedä mistä muualtakaan kysyä.
Meillä on gesslein swing-fi 2006 rattaat. Käytetty tosi vähän. Yksi rengas on jotenkin hölmön oloinen. Ikäänkuin vispaa. Kun on liikkeessä näyttäisi siltä että se vispaa sivulta toisille (en tiedä osasinko selittää ymmärrettävästi, näyttää siltä kuin olisi melkein irti vaikka ei ole). Mielestäni on hyvin häiritsevän näköinen.
Liikkeessä josta vaunut ostimme sanottiin vain että niin se kuuluu olla. Nyt kyselen onko muilla samaa? Minua vaan häiritsee tuo pikku asia niin paljon ja mielestäni 700e rattaissa ei kuuluisi tuollaista olla.
Öttis
Kommentit (3)
meilläkään. Kyllä siinä joku vika täytyy olla... Onko se rengas varmasti kunnolla kiinni?
Myyjä meille vaan selitti että johtuu siitä että kun kumi on laitettu vanteeseen niin se on jotenkin epätasaisesti kiinnitetty tms, sille ei kuulemma mitään voi.
Renkaita ollaan pumppailtu kun tarvetta on ollut.
Täytyy nyt illalla kokeilla vaihtaa renkaiden paikkoja ja katsoa kuinka käy.
saksasta...
Oletko vaihtanut renkaiden paikkaa? Vispaako se muussa kohdassa näin ?
Mä kerran ihmettelin kauppakeskuksessa että mitenkä tuo rengas tuolla lailla vispaa...seuraavassa hetkessä vaunut kumossa ja rengas meni eteenpäin. Olin pikkuautolla liikenteessä ja joutunut irroittamaan renkaat ja enkä sitten ollutkaan laittanut niitä oikein kunnolla takaisin. :-)
Onko renkaissa kunnolla ilmaa? Onko niissä sellainen sisäkumi?
Irrota ne kaikki renkaat, ja vaihda niiden paikkoja. Merkkaa se " huono" rengas ja katso tekeekö se niin joka paikassa. Voihan siitä mennä joku osa rikkikin.
Joku vika kyllä niissä on, ei mulla ne mitenkään " vispaa" .
Yritä soittaa uudelleen, pääsisitkö paikan päälle näyttämään niitä rattaita.