Uskallanko pitää tupareita?
Olen muuttamassa uuteen asuntoon, ja haluaisin pitää tuparit. Pelottaa kuitenkin, että ärsytän naapureita heti alkuun, jos kuuluukin jotain ääniä. Kaverini ovat suht fiksua ja rauhallista porukkaa, ei mitään huutamista, paikkojen rikkomista tai muuta hölmöilyä, mutta toki äänet voi vähän turhan kovalle mennä juhliessa
Mietityttää varsinkin, kun seinän takana asuu pieniä lapsia, enkä halua heitä valvottaa. En ole muista asunnoista kuullut itse asunnolla käydessä mitään meteliä, mutten osaa sanoa, onko talossa hyvät äänieristykset, vai onko naapurit vain todella rauhallisia
Harmittaa, kun olen niin kotoa viihtyvää ja rauhallista tyyppiä, ja kerrankin kun olisi mahdollista järjestää juhlat, en taida uskaltaa järjestää. Olisi kuitenkin vähän tylsää, jos kello 22 pitäisi lopettaa musiikin kuuntelu ja puhua vain hiljaisella äänellä
Mielipiteitä?
Kommentit (8)
Käy juttelemassa lapsiperheen kanssa. Ja pistä lappu rappuun. Kymmenen jäljestä lähdette lähibaariin jatkoille.
Lappu tupareista ilmoitustaululle, musiikki 22.OO pienelle.
Käy muuton jälkeen siellä lapsiperheen ovella kysymässä, että miten talossa toimii äänieristys ja kuuluuko luotasi yleensä mitään. Samalla voit kertoa, että haluaisit järjestää tuparit, mutta et olla häiriöksi ja sen vuoksi tulit kysymään asiasta. Ei ole haittaakaan siitä, että antaa ennakkoon kuvan itsestään muita huomioivana naapurina. Musiikkia kyllä saa kuunnella klo 22 jälkeenkin, mutta volyymitasot on hyvä tuoda alas.
Laitat lapun aulaan jossa ilmoitat polttareista. Mutta klo 22 bileet nippuun.
Miksi ne tuparit pitää aloittaa myöhään? Aloitatte klo 17 ja siitä halukkaat baariin.
Pidä tuparit päivällä lauantaina niin ei naapureita haittaa. Miksi pitää juhlia sitten iltamyöhällä.
Uskallat. Laita asiasta selkeä lappu tiedoksirappukäytävään, muista kohtelias sanamuoto ja lopuksi pahoittelut mahdollisesti aiheutuvasta tilapäisestä häiriöstä.
Uskallat.