Nauttiiko muut pissaamisesta?
Jotenkin se tunne kun pitkän pidättelyn jälkeen pääsee vessaan saa laskea pikkarit ja istua vain eikä tarvii enää pidättää... Maailman paras tunne kun pissa suhisee
Kommentit (9)
Pissaaminen on kivaa, varsinkin muijan naamalle, aah..
Ei se nyt mikään nautinto ole, mutta onhan se helpotus, jos on joutunut kauan pidättelemään. Ne on minusta vähän eri asioita, nautinto ja helpotus.
No en nauti. Jatkuva hätä on pilannut niin monet päiväunet. Toki pikku kaljoissa kun hätä tulee salamaniskusta niin pisuaarissa lorottaminen on joskus nautinto.
Tuleeko ap välillä oikein kunnon pierukin samalla?
Toki nautin kun daami lorottaa kunnon kyykkypissan minua kohti avautuneena hyvin hoidetulle nurmikolle, ei edes roisku.
Nautin suuresti kun saa riisua pikkarit ja pissata mieheni naamalle. Välillä tulee pierukin pissatessa. Mieheni on itse tätä toivonut ja itsekin olen alkanut tästä nauttia. Tuntuu hyvin tuhmalta pyllistää miehen naaman päälle ja antaa pissan roiskuta. Kannattaa kokeilla 🥰
n29
Jostain syystä silloin kun on ollut yöllä seksiä ja menee aamulla ykköstarpeille vessaan, se tunne muistuttaa erehdyttävästi siemensyöksyn tunnetta jossain syvällä eturauhasen paikkeilla. Etenkin siinä alkuvaiheessa taitaa liikkua putkistoon jääneitä sperman jäänteitä ja se tunne on aivan erityisen hyvä.
Näin miehenä lavuaariin kuseminen on parasta, teen sitä kotona, töissä, hotelleissa jne. Seisaaltaan pönttöön kuseminen on out.
Mulla käy niin että pitkän pidättelyn jälkeen kun saa nautiskellen laskea rakon tyhjäksi niin muna alkaa jöpöttää