Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko muut pissaamisesta?

Vierailija
22.05.2025 |

Jotenkin se tunne kun pitkän pidättelyn jälkeen pääsee vessaan saa laskea pikkarit ja istua vain eikä tarvii enää pidättää... Maailman paras tunne kun pissa suhisee

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy niin että pitkän pidättelyn jälkeen kun saa nautiskellen laskea rakon tyhjäksi niin muna alkaa jöpöttää

Vierailija
2/9 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaaminen on kivaa, varsinkin muijan naamalle, aah..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt mikään nautinto ole, mutta onhan se helpotus, jos on joutunut kauan pidättelemään. Ne on minusta vähän eri asioita, nautinto ja helpotus.

Vierailija
4/9 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nauti. Jatkuva hätä on pilannut niin monet päiväunet. Toki pikku kaljoissa kun hätä tulee salamaniskusta niin pisuaarissa lorottaminen on joskus nautinto.

Vierailija
5/9 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ap välillä oikein kunnon pierukin samalla?

Vierailija
6/9 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki nautin kun daami lorottaa kunnon kyykkypissan minua kohti avautuneena hyvin hoidetulle nurmikolle, ei edes roisku. 

Vierailija
7/9 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suuresti kun saa riisua pikkarit ja pissata mieheni naamalle. Välillä tulee pierukin pissatessa. Mieheni on itse tätä toivonut ja itsekin olen alkanut tästä nauttia. Tuntuu hyvin tuhmalta pyllistää miehen naaman päälle ja antaa pissan roiskuta. Kannattaa kokeilla 🥰

n29

Vierailija
8/9 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä silloin kun on ollut yöllä seksiä ja menee aamulla ykköstarpeille vessaan, se tunne muistuttaa erehdyttävästi siemensyöksyn tunnetta jossain syvällä eturauhasen paikkeilla. Etenkin siinä alkuvaiheessa taitaa liikkua putkistoon jääneitä sperman jäänteitä ja se tunne on aivan erityisen hyvä.

Vierailija
9/9 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä lavuaariin kuseminen on parasta, teen sitä kotona, töissä, hotelleissa jne. Seisaaltaan pönttöön kuseminen on out.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä