Hallitus itse sotkee asiat ja sen jälkeen yrittää viedä kansalaisten omaisuuden
Kommentit (8)
Minä kerroin teille sen etukätern: aina hallituksessa ollessaan Kokoomus köyhdyttää 90% suomalaisisra ja lappaa meidän ragat rikksimnalke 10%:lle.
Joka v i t u n kerta.
Sari Sairaanhoitaja ja Pena Persu eivät ikinä hyödy kokoomuspolitiikasta. Eivät silloinkaan kun hillotolpan himoinen persuakka tai setämies hinaa puolueen hallitukseen Kokoomuksen h u o r a k s i.
Toki ministereillä riittää hynää mutta te työttömät metsien miehet köyhdytte. Nyt ehdottelevat, että myytte torppanne pankille pilkkahinnasta elättääksenne itsenne (kun eläkkeitä ja päivärahoja on leikattu).
Suuri Puhallus käynnissä.
Eikä yllätä ketään muuta kuin persut.
Punikkihallitus jakoi rikkaille rahaa enemmän kuin kukaan koskaan koko Suomen historiassa ja sai inflaation 70-luvun huippulukemiin.
Nyt rikkaiden vero on 4800 euroa kuukaudessa entisen 5000 euron sijasta ja tämä on kansan köyhdyttämistä.
Hei, mä luin siitä käänteisestä asuntolainasta. Ja kohteena olis nyt erityisesti 70 vuotta täyttäneet joilla on varakkuutta taloissa, kiinteistöissä ja niin edelleen.
No, jos 70-vuotias ottaa sen lainan, ja kuolee ennen kuin laina on maksettu pois, omaisuus on sitten pankin.
Kuka siitä hyötyy?
Vierailija kirjoitti:
Punikkihallitus jakoi rikkaille rahaa enemmän kuin kukaan koskaan koko Suomen historiassa ja sai inflaation 70-luvun huippulukemiin.
Nyt rikkaiden vero on 4800 euroa kuukaudessa entisen 5000 euron sijasta ja tämä on kansan köyhdyttämistä.
Jos rikkaille siis jaettiin rahaa edellisellä hallituskaudella, niin miksi vihaatte heitä. Olkaa kiitollisia.
Mutta kun mikään ei rikkaille riitä:(
Kyllä