Lue keskustelun säännöt.
Mun mies on tavaran hilloaja!
21.05.2025 |
Mä en kestä enää!
Se kerää kaikenmoista rojua nurkkiin. Nyt sai halvalla jostain kuolinpesästä tavaraa. Ei ihme että olivat halpoja kun haisevat homeelta. Mulle sanoo, että peset nuo vaatteet etikassa niin hyviä ovat. Sanoin, etten tasan ala jonkun mummon ja vaarin vanhoja kolttuja seisottamaan etikkavedessä, herra saa ihan itse tehdä sen. No yhä 6kk jälkeen ne vaatteet on jätesäkeissä haisemassa.
Samoin tuolla on meidän ullakko täynnä elektroniikkaromua, tyhjiä pahvilaatikoita, vanhoja terassikalusteita.. ja nyt sitä saakutin kuolinpesäromua, kuten vanhoja lasipurkkeja täynnä hiirenkakkaa.
Tilaanko roskalavan tänne tänään vai huomenna, mä en kestä tota rojua enää.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Valitettavasti vaikuttaa siltä, että miehesi on hamstraaja. Oman kokemuksen perusteella lähipiiri ei oikein pysty tekemään tilanteelle mitään pysyvää muutosta, vaan hamstraaja tarvitsee psykologin tai psykiatrin apua.
Hamstraaja saattaa suostua siirtämään tavarat pois esim. tietystä huoneesta, jos hänen suosikkitätinsä on tulossa yökylään, mutta ei hävitä tavaroita, vaan vie ne muualle talteen.
Lyhyen aikavälin ratkaisu on, että pyydät palopäälliköltä määräyksen, että ylimääräinen palokuorma on hävitettävä talosta. Tyhjennyksen joudutte kyllä itse hoitamaan, eikä tämä sinänsä auta hamstraajaa kohtaamaan ongelmaansa. Hamstraaja vain sulkee tajunnastaan pois sen, että liika tavara olisi joku ongelma.