Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme soitelleet paljon ja pitkiä puheluita pian 3 viikkoa...välimatkaa 170km...

Vierailija
20.05.2025 |

Suunnittelemme viikonlopuksi tapaamista.

Mies sanoo minua kullaksi, rakkaaksi, ihana, kaunis... voiko tällaisia sanoja käyttää jos ei ole vielä tavannut? Itse en ole voinut tällaisia sanoja käyttää vielä, kun olemme vasta soitelleet.

Olen hämmentynyt myös, koska kukaan ei ole minua aikaisemmin näin kauniisti puhutellut...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpi matkustaa treffille?

Vierailija
22/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista missä vaiheessa mun mies alkoi käyttää tuollaisia sanoja mutta hyvin nopeasti kuitenkin. Meilläkin meni hetki ennen kuin ehdittiin tavata ekan kerran livenä (välimatkaa about sama kuin teillä) ja mekin ehdittiin puhua paljon pitkiä (ja lyhyitäkin) puheluita ennen sitä. Itse olin jo tosi ihastunut ennen ekaa tapaamista ja toivoin vaan että todellisuus vastaisi edes suurin piirtein sitä mielikuvaa jonka olin päässäni luonut. Onneksi näin kävi. Tinderit poistettiin ekojen treffien jälkeen ja tunteetkin tunnustettiin hyvin nopeasti. Sen verran elettyä elämää takana että molemmat kyllä tiesi että nyt on jotain aidosti erityistä käsillä. 

Tästä on jo muutama vuosi. Edelleen rakastetaan. Koko ajan enemmän. 

Ei kaikkeen aina tarvitse olla koiraa haudattuna. Toki on hyvä pitää jalat jollain tasolla maassakin mutta joskus se ei ole liian hyvää ollakseen totta. Joskus se vaan on totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt muista missä vaiheessa mun mies alkoi käyttää tuollaisia sanoja mutta hyvin nopeasti kuitenkin. Meilläkin meni hetki ennen kuin ehdittiin tavata ekan kerran livenä (välimatkaa about sama kuin teillä) ja mekin ehdittiin puhua paljon pitkiä (ja lyhyitäkin) puheluita ennen sitä. Itse olin jo tosi ihastunut ennen ekaa tapaamista ja toivoin vaan että todellisuus vastaisi edes suurin piirtein sitä mielikuvaa jonka olin päässäni luonut. Onneksi näin kävi. Tinderit poistettiin ekojen treffien jälkeen ja tunteetkin tunnustettiin hyvin nopeasti. Sen verran elettyä elämää takana että molemmat kyllä tiesi että nyt on jotain aidosti erityistä käsillä. 

Tästä on jo muutama vuosi. Edelleen rakastetaan. Koko ajan enemmän. 

Ei kaikkeen aina tarvitse olla koiraa haudattuna. Toki on hyvä pitää jalat jollain tasolla maassakin mutta joskus se ei ole liian hyvää ollakseen totta. Joskus se vaan on totta. 

Nielitkö jo ekalla deitillä?

Vierailija
24/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako miehen nimi L-kirjaimella? Tykkää ajella autolla, niin naiset ovat milloin mistäkin päin maata.

Vaikkei alkaisikaan, niin on juurikin tätä tyyppiä. Siihen kullaksi sopii ihan kuka tahansa nainen. Hänellä on selkeä kuva päässään millainen hänen naisensa on, ja alun innostuksen ja rakkausryöppäyksen jälkeen hän tajuaa taas, että ei tämäkään ole oikea ja hän alkaa kohdella sinua kuin roskaa. 

Joo, onneksi näitä ei ole Suomessa kuin tuo yksi L-kirjaimella alkava 😀 

Helppo kyllä miesten löytää vedätettäviä naisia, tuskin osaat tyhmyyttäsi paremmin niillekään peitellä.