Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme soitelleet paljon ja pitkiä puheluita pian 3 viikkoa...välimatkaa 170km...

Vierailija
20.05.2025 |

Suunnittelemme viikonlopuksi tapaamista.

Mies sanoo minua kullaksi, rakkaaksi, ihana, kaunis... voiko tällaisia sanoja käyttää jos ei ole vielä tavannut? Itse en ole voinut tällaisia sanoja käyttää vielä, kun olemme vasta soitelleet.

Olen hämmentynyt myös, koska kukaan ei ole minua aikaisemmin näin kauniisti puhutellut...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
2/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mites sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo nyt se toinen tuntuu wierdolta niin eiköhän se ollut siinä.

Vierailija
4/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tunnu wierdolta. Kommunikaatio toimii ja on hauskaa. Koen yhteyttä. Jäin vaan nyt pohtinaan noita sanoja...ehkä suurin ongelma on minä joka ei tällaiseen ole tottunut...

Vierailija
5/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tunnu wierdolta. Kommunikaatio toimii ja on hauskaa. Koen yhteyttä. Jäin vaan nyt pohtinaan noita sanoja...ehkä suurin ongelma on minä joka ei tällaiseen ole tottunut...

Et ole ensimmäinen etkä tule olemaan viimeinen joka lankeaa narsistin ylitsevuotavaan lepertelyyn.

Vierailija
6/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen samanlainen, että haluan nähdä miehen ennen kuin alan puhua hempeitä. 

Nyt vaan treffille niin tiedät onko hän kulta vai eksä. 

Vierailija
7/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta saa hyödyt irti kun ole naiivi. Panokaveri, ruuan tarjoaja jne. Tottahan sä nyt safkaa biffaat ja fyffee lainaat

Vierailija
8/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah se on niin ihqu, se rakastaa mua ja sille ostan vaiks kuun taivaalta.

Vierailija
9/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoo safkoja tai fyffee biffa. Enkä panokaveriksi ryhdy. Seksi kuuluu vakiintuneempaan syhteeseen.

Vierailija
10/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarjoo safkoja tai fyffee biffa. Enkä panokaveriksi ryhdy. Seksi kuuluu vakiintuneempaan syhteeseen.

Ai 2 kk jälkeen?

Vierailija
11/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi treffit, sillä se selviää. Eikä mitään ulkomaanmatkaa tai muutakaan erityistä, vaan pyydä luoksesi ja eläkää viikonloppu tavallista arkea. Eiköhän siinä selviä, minkälainen tyyppi on. 

Voihan se oikeasti olla hieno tyyppi, joka osaa puhua tunteistaan. Mutta totta puhuen, kyllähän tuo kuulostaa narsistin rakkauspommitukselta ja piirittämiseltä. 

Vierailija
12/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Vierailija
13/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänks nro 11 kivasta viestistäsi😊

Vierailija
14/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietätte aikaa yhdessä vaikka viikonlopun. Siinä selviää varmasti miten viihdytte yhdessä. Onko sanat aitoa vaiko ei.

Vierailija
15/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen nimi L-kirjaimella? Tykkää ajella autolla, niin naiset ovat milloin mistäkin päin maata.

Vaikkei alkaisikaan, niin on juurikin tätä tyyppiä. Siihen kullaksi sopii ihan kuka tahansa nainen. Hänellä on selkeä kuva päässään millainen hänen naisensa on, ja alun innostuksen ja rakkausryöppäyksen jälkeen hän tajuaa taas, että ei tämäkään ole oikea ja hän alkaa kohdella sinua kuin roskaa. 

Vierailija
16/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hullu , joka alkaa stalkata?

Vierailija
17/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietätte aikaa yhdessä vaikka viikonlopun. Siinä selviää varmasti miten viihdytte yhdessä. Onko sanat aitoa vaiko ei.

Yhden viikonlopun pystyy sosiopaatti näyttelemään helpostikin. Jopa 2 kuukautta. Sit kun kala on tukevasti koukussa, niin alkaa viimeistään se hyväksikäyttö.

Vierailija
18/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuollaisia puhuvaa miestä ottaisi viikonlopuksi ainakaan omaan kotiini, en edes ekoille kahveille. Voi olla välittömästi tunkemassa vaatteiden alle omistajan elkein tai muuten rajaton ja arvaamaton. Julkisemmalla paikalla, jos pakko on tavata. Ei kyllä kuulosta lupaavalta muutenkaan. 

Vierailija
19/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiseen ole tarvettakaan tottua. Rakkaudesta puhuminen ei ole tervepäisen ihmisen hommaa, kun ei ole koskaan edes tavattu.

Vierailija
20/24 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaaran merkit ilmassa aina näiden kanssa, jotka hyvin varhaisessa vaiheessa julistavat suuria tunteitaan. Ei se välttämättä mitään narsistin rakkauspommitusta ole, vaan voi olla ihan muuten vaan epävakaa tuuliviiri, jolla on vaikeuksia tunteiden säätelyssä. Yleensä nuo tunteet sitten myös sammuvat hyvin äkillisesti ja tyyppi muuttuu kuin toiseksi ihmiseksi aivan hetkessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme