***Marrashaaveet***Viikkoon 12
Kommentit (38)
mää taidan hiipiä odotksen puolelle varovaisesti, plussasin =)
Kp 30/28-30. ei menkkoja ainakaan vielä ja toivottavasti ei tulekkaan..jos v.lopun yli piinailis ja sitte tekis testin voi kun se olis plussa!!
Ihanaa, aivan ihanaa =)
Onnea odotukseen ja paljon tarrasukkia vauvalle..ja liimaa liimaa..
Ihanaa että Marraskuisiin vielä tulee plussa-aalto =))
t.Eleonoor@ kp 3 / 29-33
Ajattelin odotella ensi perjantaihin testaamista.. jos silloon tarvetta testata.
Tuntemukset on nyt kestänyt viikon niitä mitä normaalista on 12h ennen menkkojen alkua eli jomottelee alaselkää ja vatsaa, vattA turvoksissa. Semmonen olo että on megasupar menkat tulossa, tosi räjähdysherkkä olen ollut..eilen tuli tippa vaal punertavaa valkkaria!? mut ei menkat alkanut.
Ja onnea ja tsemppiä kaikille " projektiin" !
kp 31/30-32
ja muillekkin joilla vielä jännittämistä riittää!!!!!
me siirrytään johonkin hamaan tulevaisuuteen, nyt kp 1. olen silti ihan tyytyväinen että ei noi luget ainakaan pahemmin sekottaneet mun kiertoa, nimittäin täti vain päivän myöhässä siitä mitä odotin..
heippahei*vilkuttaa*
Nyt tulee omanapainen viesti...
Eilen tein aconin testin, kp 34/32-49, testiin tuli 5min. sisällä värillinen viiva, paljon kapeampi kuin kontrolliviiva, mutta selkeä kuitenkin. Tänään sitten malttamattomana tein apteekin oman testin, johon 5min. sisällä tuli aivan olematon viiva, just ja just erottaa kuin oikein tarkkaan katsoo. Nyt pelkäänkin, että eikö se ollutkaan plussa vai onko acon vain herkempi kuin apteekin oma testi.
Apua, nyt harmittaa, jos olen turhaan elätellyt toiveita raskaudesta. Onko kellään kokemusta?
Paljon onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin yllättäneille!
F@iry
Eli enään ei tartte piinailla, eilen illalla täti sitten löysi tiensä meille myös. Pahoittelut tamatu ja muut, samassa masiksessa pyöritään. No, tälläistä tämä " yrittäminen" on. Ei vaan jaksa aina innostua uuteen kiertoon. Mutta, palailen varmaankin taas palstalle muutaman viikon päästä.
Ja sulla f@iry kuulostaa tosi hyvälle. Eiköhän se 2-viivaa ole aina kuiteskin plussa, haalea taikka vahva...mutta raskaana oot;)
Onnea muillekin plussanneille.
Ajattelin testata huomenna, ei niin mitään oireita mihinkään...kp 35/30-37. Kyllä minäkin sanoisin, että f@iry odottaa!! Muita testailijoita huomenna? Mitkä olisivat sellaisi suht edullisia ja herkkiä testejä apteekista?
kp 35/30-37. Ajattelin testata huomenna, mitkä olisivat halpoja ja herkkiä testejä apteekista? Onnea F@iry!!
kp 35/30-37. Ajattelin testata huomenna, mitkä olisivat halpoja ja herkkiä testejä apteekista? Onnea F@iry!!
Tänään tein vielä varmistustestin aconilla, aivan selvä plussa :D
Laskettuaika olisi sitten 25.11..
Mites loka07, ootko testannu jo??
Täälläpäs on ollut hiljaista, eikö marraskuumeilijoita ole enää?
F@iry
vielä jokunen. En ole viä uskaltanut testailla jos onkin + ja tulee heti pian km, niin yritän mieluummin odotella vielä viikonloppuun. Lähinnä tässä on ollut menkat tulee tuntemuksia eli vatsa turvoksissa alaselkää ja alavatsaa juilii ja jomottelee.. tosi räjähdys herkkä olen myös :-( ja tosi tehoton olo.. muutoin väsymykset menee helposti muihinkin syihin ja kahvi maistuu, rinnoissa ei tuntemuksia, eikä pahaakaan tee. Mikäs tilanne muilla? vai onko niitä muita?
-ke 33/30-32(34)
Itsellä loppui jännäily tänään..aamulla alkoi menkat!! Kyllä harmittaa.. Plussatuulia lopuille piinailijoille!
Moikka kaikille. Olen seuraillut taustalla, mutta nyt ajattelin liittyä joukkoon (jos täällä vielä joku käy)... Mulla on pitkä piinaviikko, kiertopäivä olis 34/28, mut negaa vaan näyttää. Tein kolme testiä. Jännittää, kun ennen ei oo ollu menkat myöhässä. Esikoisesta näkyi heti haamu, nyt ei mitään... Hormoonit taitaa olla jotenkin sekaisin.
Vieläkö löytyy muita jännittäjiä?
Ollaan yritetty lasta syksystä -05, tosin menkat ollu säännölliset nyt 8 kuukautta. Sillon kun pillerit jätin pois ei niitä oikeestaan tullu ku parit 9 kuukauden aikana...onneks nykyään toimii se puoli, mut lasta ei vaan kuulu. Vauvakuume on aivan järjetön! Nyt ensimmäistä kertaa on vähän jotain oireita, et oisin raskaana (mahan turvotusta jo 5päivää ja pahaaoloa), mut jotenkin kun on joutunu niin monta kertaa pettymään niin en usko et tälläkään kertaa olisin. Taidan kuvitella oireetkin...Ja voiko niitä edes olla näin aikaisin? Menkat pitäis alkaa minä hetkenä tähansa...
.. Siis älkäpä ihmetelkö aloitusta, selitän kyllä. Eli kp 51 täti sitten saapui ja olin niin lsiitä, koska olin juuri edellispäivänä olin tilannut yksityiselle ajan kun tuntui että kaikki on pielessä kun ei kroppa toimi. Pää alkoi hajota kun mitään ei kuulunut ja testi näytti negaa ja kävin sit tosiaan viel neuvolas vahvistamassa ja itkeä tirauttamassa vanhojakin juttua. Ajattelin sitten, että varmaan ne menkat tarvii käynnistää jollain hormooneilla ja sit otan kyllä pillerit pariks kuukaudeks jotta pää saa levätä. Ja niinpä se täti tulikin sitten sellasella vauhdilla etten muista milloin oon viimeksi ollut noin kipeä. Siitä sitten sain uutta puhtia, että ehkä mä mä silti toiminkin vielä ja nyt jos seuraava kierto on vähänkään normaali niin tästä tytöstä tulee tammihaaveilija!
Pahoittelut minunkin puolestani kaikille negan tehneille!
Nojanda ja kp 4/?
Hyvä että räjähdysherkkyydelle, kylmille aalloille ja alaselän/vatsan nippailulle löytyi selitys joka oli kiva.
tsemppiä kaikille odotuksessa ja haaveissa!
rv5+2
ja harmistus sentään että oli taas ikäviä uutisia, toivottavasti joku loppukuisista vielä plussaa.
aada, tuskinpa vaan testasin liian aikaisin, gynellä piipahdettiin ja alkaa näyttämään aika todennäköseltä, että raskautumisongelma on tuossa mun epämuodostuneess kohdussani. vasemman puolen limakalvo pelittää just ja just että jos vauvan alku yrittää siihen kiinnittyä niin ei toivoakaan että kyydissä pysyis. sovittiin gynen kanssa kuitenkin että jatkan lugen syömistä vkl yli ja testaan sitten uudelleen koska on mulla joskus ollu jopa 33 päivän kiertoja. lähetteen sain kuitenkin vielä tukostaipumuksen mittaamista varten, mutta en jaksa uskoa että se ongelma on siinä.
olo on nyt aika luovuttanu, kuumeilemalla meille tuskin pikkusta tulee, mutta jos ihme on tapahtuakseen niin joku pv ehkä. mahdollisuus edelleen annetaa, ilman muuta mutta kuumeilemaan ei taida kannattaa.
surullisella mielellä tamatu 29/28