***Marrashaaveet***Viikkoon 12
Kommentit (38)
Eli täällä on vielä ainakin yksi piinailija!
Pitkästä aikaa meilläkin uutta yritystä saada aikaiseksi se " harkittu" nelonen. Kierto hieman sekaisin, kun lopetin juuri pillerit. Mutta viimestään perjantaina aamusta pitäs vuotojen alkaa. Tai siis toivottavasti ei!!
Tsemppiä muillekin vielä piinailijoille. Tehkääpä paljon plussia nytten:)
Itselläni ainoat " oireet" lisääntynyt valkkari, lämmöt olleet nyt 4 päivää 36,9 ja hieman kiukkusempi mieli. Sekä se kuumotus/palellus-vaihe on myös alkanut. Ja rinnat aina iltasin älyttömän kipeät. Testata aijon aikaisintaan perjantaina. On tää hermoja raastavaa...
että täälläon vielä piinis-seuraa...mun mahan turvottelu on nyt helpottanut eilisestä, ja kaikki menkkaoireet on nyt loppuneet. tissit edelleen kipeet ja ällöttävää oloa helposti. veikkaan kyllä että nämä oireet johtuu niistä lugeista.huomenna tai perjantaina pitäs vissiin testata että tietää lopettaako luget vai ei.
peukutuksia teille ja meille jäljellä oleville, ei näitä piinapäiviä enää montaa ole :)
tamatu27/28
Kp n. 32/30-37. Ei oireita...testata aion varmaan la-su. Katsotaan nyt!
palaan tänne " astialle" sua moikkaamaan ja kyselemään että mihin vaivaan sait luget? ja paljon ne maksaa? eli onko kallis hoito? määräsikö lääkäri ne helposti vai otettiinko kokeita?
Kyselen kun tilasin itelleni gynen kahden vkon päähän, oletettuun ovispäivään, ja mulla on noita tiputtelu häiriöitä, kierto siis noin 27, mut kp 23 alkaa yleensä jo tiputtelu, ja olen lukenu et lugeja siihen määrättäs?
kiitos jos jaksat vastailla! ja onnea testaukseen!
Olen taustalta seuraillut juttuja ja samoilla vaiheilla kierto näiden marras toiveiden loppujen kans.. eli kp28/30-34 yk1. Kauheesti mielikuvitus laukkaa kun on kuuma/kylmä aaltoja ja vatta/alaselkä menkkakipuillut sunnuntaista lähtien..ei mitään huomattavaa rinnoissa tai lämmöissä.. eli 50/50 mahollisuus.. jännää vkloppua kaikille ja toivottavasti siirrytään kaikki odotukseen+++
Testailla meinaan viikon päästä jollei tule syytä olla testaamatta.. on sitten vähän vähemmän päiviä pettymyksen ja uuden toivon välissä ;-)
ainut asia vaan, että minulla on nyt viikon ajan tuhruttanut vuotoa (joista yksi kunnon vuotopäivä). Kunnon menkkoja vaan ei ole ollut. Raskasutestin negaa. Mutta ei kunnon menkkojakaan. HUOH
heipätihei!!
otettiinhan multa niitä verikokeita viime kierrossa, mutta perhanan labratäti ku ei uskonu mua ku sanoin että millä kp:llä ne pitää ottaa, niin n otettiin torstaina ja eprjantaina alko vuoto, että ei saatu sata varmaa tietoa. mutta niiden arvojen mukaan prog oli matala ja sitä varten aloitettiin luget. mulla ei ikinä ole tiputellu ja kierto suht säännöllinen 26-28 ja oviskipuilut on aikalailla kp12-14.
teroja olen myös syksyllä syönyt ja silloin saatiin pari kemiallista raskautta aikaiseksi. teroista tulin niin kiukkuseksi että voi lähipiiri parkaa, luget on sopineet siltä osin paremmin, mutta nyt on sunnuntaista asti ollu oikein todelliset raskausoireet ja toi lääke ne aiheuttaa. pönttöä halaan mennen tulleen ja tissit on kipeet ja turvoksissa, mahaa juilii, mutta näitä samaisia oireita on ollu aikaisemminkin enkä ole ollut raskaana, joten ei oo paljoo uskoa noihin asioihin.
seuraavaa kiertoa jo tässä pohdin että otanko clomitkin käyttöön vai mennäänkö näillä lääkkeillä vielä seuraava. clomit pelottaa koska kuitenkin ovuloin ilmankin niin vois olla pikkasen liian suuret mahollisuudet tupliin. noh kunhan nyt käytetään noi simpat syynissä niin sitten taas ois viisaampi.
aamulla pitäs vissiin se nega ihan oikeesti testata että vois lopettaa noi lääkkeet, mua vaan ahistaa niin sen tyhjän paikan näkeminen etten haluais sitä tehdä :(((
tamatu 27/28 edelleen
Onpas tamatulla jännät paikat. Sun nimimerkin " muistankin" viime vuodelta, aika lailla samoilla kierroilla ollaan täällä yhtäaikaa räpelletty. Tosin minä aloitin sitten loppuvuodesta pillerit. Olin niin kiukkunen yrittämiseen, että tauko oli paikallaan.
Nyt sitten odottelen miten tässä ekassa pillerittömässä kierrossa kävi. Huomenna pitäs menkkojen alkaa...toivottavasti ei?!
Laitelkaahan muut niitä plussa-uutisia!
Täälläkin vietellään piina päivää kp 50/43 oireita ollu väsymys palelu ja rintojen arkuus ajattelin testailla illalla tai huomen aamulla.... PLUSSA SÄTEITÄ KAIKILLE =)
Joko tänään on joku piinailijoista ehtinyt testata?
Itse ajattelin mennä huomenna apteekkiin...
Kyllä nyt meinaa tätä tyttöä ruveta jännittämään, kun ei sitten mitään oireita, että menkat alkaisi. Ja edelleen lämmöt koholla, 37`c, sekä rinnat sivuilta niiin arat, että!
Laitelkaahan kuulumisianne.
ilmottaudun o/ menossa kp 38, ainoa oire tosi vähäinen pahoinvointi. kierto on kestänyt aina 28 päivää, poikkeuksena edellinen joka kesti 31 päivää. huomenna tai ylihuomenna vois uskaltaa testailla, mieli on kyllä sellainen että tää kierto saattaapi olla vaan pidempi kun edellinenkin oli. ja onhan tuo esikoisvauva kohta vasta 8kk, että ei sinällään kiirettä =)
mä testasin jo nega tupsahti... oireet kyl viel jatkuu...
Taidanpa minäkin ilmoittautua viimeisten kuumeilijoiden joukkoon.
Oireita on jatkuva jano ja vessahätä, nännit on kaksinkertaiset ja kipeät (yleensä ennen menkkoja koko rinnat on kipeenä) ja tänään on ensimmäistä päivää kuvottanut jatkuvasti.
Testejä on jo joitakin tullut tehtyä ja kaikki olivat tietenkin puhdas nega ;).
Kiertopäivät 35/30.
Mahtaakohan tässä enää olla mitään mahdollisuuksia myöhäiseen plussaan?
Ja kovasti plussaonnea kaikille!!!!!!!!!
..vielä edelliseen, että menkkajomotusta on ollut jo monta päivää. Koko ajan ois nälkä ja tuntuu, että oma hengityskin ois tihentynyt. Kuvittelenkohan vaan? ;)
ja muutikin :)
testi tehty jo aamulla ja täysin selvä nega oli, ihan niinkuin arvelin, reagoin vaan noihin hormooneihin noin voimakkaasti. nyt vaan mietityttää että lopetanko luget vai odotanko muutaman päivän jos vaikka oliskin sattunut olemaan hedelmöityskykyinen se jälkimmäinen ovis...alkaa vaan kyllästyttää tämä oireilu ilman tulosta..ja pitäs pikkuhiljaa alkaa päättämään että kuinka pitkälle hoitoja aletaan viemään.
halitukset myös sinulle joka teit negatestin, olen todella pahoillani.
lopuille paljon paljon paljon peukutuksia plussan puolesta!!!
tamatu kp 28/28
ps. tädistä ei ole vilaustakaan nyt näkynyt :(
Voi harmi tamatu, jos nyt ei tärppinyt. Toisaalta saatoit tehdä testit liian aikaisin. Itselläni on edellisissä raskauksissa kierto ollut sen 28-29 ja vasta kp31 on testi näyttänyt plussaa. Joten pidän peukkuja sulle vielä...
Itselläni ei ainakaan vielä menkat ole alkaneet. Tosin nyt ei ole oireita raskautumisestakaan. Lämmötkin taitaa olla pikkasen matalammat. Ota tästä nyt selvää. Piina jatkuu!
Täällä kans jännäillään! Kp 29/28-30. Eilen tein testin ja tuli nega.. :( Tänään maha ollu aika kipee..varmaan menkat alkamassa, toivon kyllä kovasti että olis kiinnitys kipuja!
plussatuulia muillekkin kuumeilijoille!
Ja pahoittelut negoista, ehkä kuitenkin ne vaihtuvat plussiksi vielä..
peukutan täällä teille =)
Mitäs tästä sanotte..eikö kuulosta hyvältä;
Oviksen sain tikutettua silloin kp16 ja pupuiltiin niin onnellisina.
kuusipäivää oviksesta nippaili kivasti tuolta mahasta ja iloitsin että nyt siellä kiinnitytytään äitykän massuun =)
Jonkun päivän kuluttua tuli rinnat todella kipeiksi,välillä eivät olleet yhtään kipeät. Itku herkkyys oli ihan oikea,aina tirautin milloin mistäkin kyyneleitä. Aloin nähdä outoja unia ja toisaalta en ollut öisin yhtään väsynyt. Janotti eikä tehnyt oikein mitään mieli.
Viime viikonloppuna oli painetta alavatsassa ja sellaisia menkkajomotuksia. Sitten nekin hävisi.
Keskiviikkona oksensin aamulla ja miehen kanssa päätettiin että illalla
testataan =)
Ja niin testattiin....NEGA !! Voi ei, näinkö siinä taas kerran kävi.
Torstaina se täti sitten kurvasi pihaan ja romutti ne viimesetkin toiveet
siitä omasta marraskuun nyytistä ,esikoisen pikkuveljestä tai siskosta.
Vuodon myötä myös hävi kaikki oireet. Ruoka alkoi taas maistua
ja itkuista ei tietoakaan.paha olokin hävisi.. Olin niin vale raskaana
että huh huh..
Nyt en enään jaksa,tuntuu ihan siltä tää pikkukakkonen on todella kiven takana. Ehkä se on niin ettemme toista
lasta saa. Olemme onnellisia tästä meidän 2,8 v esikoisesta.
Eihän kaikilla ole vielä sitä esikoistakaan.
Siksi toivon niin kovasti kaikille sitä plussaa, ja varsinkin niille jotka vielä odottavat sitä ensimmäistä omaa vauvaansa.
Poistun nyt täältä marraskuisista ja jätän joulukuun väliin.
Tiputan pari kiloa ja alan oikein nauttimaan keväästä perheeni kesken.
Paljon Plussasäteitä tänne lopuille marraskuisille =)
t.Eleonoor@ kp 2 / 29-33 yk 12
Pahoitteluni Eleonoor@lle negasta!
Itselläni tuli piäntä tuhrua tänään, joten eiköhän ne menkat kohta ala... huokaus.
Olisi jotenkin paljon helpompaa, jos tietäisi varmasti, että se plussa sieltä joskus vielä tulee. Jaksaisin kyllä odottaa. Meillä ei ole vielä ensimmäistäkään lasta, joten pelko siitä, ettemme voikaan saada on todella ahdistavaa. Toisaalta yrityskiertokin on vasta kymmenes... Monet täällä kuumeilijat ovat varmasti toivoneet paljon pidempään!
Kangaruu ja tänään kp 36/30 vielä toistaiseksi.
Pidän peukkuja pystyssä teidän kaikkien puolesta!
Täällä kärvistellään piinaviikolla ja mieli heittää häränpyllyä..
Välillä on niin sellainen olo että tärppi käynyt ja välillä ei taas ole mitään mahkuja olla raskaana. Luoja että voi olla näin pimee mimmi =/
Alkaa käymään kato täällä marraskuisissa mutta me keitä täällä vielä olemme, niin toivotaan sitä kaivattua PLUSSAA+++++ihan kaikille.
nyt täytyy taas jatkaa puuhia,mutta palaillaan
t. Eleonoor@ kp 29 / 29-33 yk 11