Kaikki ripsienpidennykset näyttää epäluonnollisilta. Eikö täällä osata tehdä vai eikö ole edes mahdollista olla luonnolliset?
Ripset on kaikki samanpaksuisia ja liian samanmittaisia, liian siistin viuhkamaisia. Tietty on niitä ihan övereitä mutta kun mun mielestä nekin jotka sanovat että tykkäävät omistaan kun ovat niin luonnolliset, ovat todella feikin näköiset. Tässä on hyvä esimerkki https://www.reddit.com/r/eyelashextensions/comments/13pagg7/i_want_a_ve… joku raukka laittaa kuvan että ei ole tyytyväinen omiinsa, että on liian feikin näköiset (niin kuin onkin) mutta kaikki kehuu että kuinka on niin aidon näköiset ripset😂 wtf? Onko ihmiset niin tottuneita jo filtteröityihin somenaamoihin että eivät erota feikkejä ja ihan epäluonnolliset on jo normaalit?
Kommentit (4)
Noihan on ihan aidon näköiset. Mun ripset näyttää tuolta kun taivutan ja laitan ripsaria. No okei ei ihan noin täydellisen tuuheat ole, mutta tosi lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Noihan on ihan aidon näköiset. Mun ripset näyttää tuolta kun taivutan ja laitan ripsaria. No okei ei ihan noin täydellisen tuuheat ole, mutta tosi lähellä.
No just että on täydellisen tuuheat. Joka karva samanpaksuinen ja tasaisesti pitenee ulkonurkkaa kohti. Niin epäluonnollisen näköistä. Sitten siihen yläluomen rajaan tulee tuo karvamatoraja mikä pahimmillaan peittää silmää.
Ne kardashiankarvamadot on valahtaneet kymmenessä vuodessa kulmakarvan kohdalta silmiin :D
Mielestäni kuvan ripset menisivät hyvinkin luonnollisista. Mutta kaikki on suhteellista, koska joillain on luonnostaan tummat pitkät ripset ja toisilla haaleat lyhyet...