Oudot menkat
Esikoista kuumeillaan ja yk6 päättyi juuri viime perjantaina.
Mulla alkoi tulla tuhrua viime tiistaina.
Perjantaina alkoi suht runsas vuoto ja loppui sunnuntaina.
Maanantaina vielä tuhrutti vähän mutta menkat vaikutti loppuneen.
Tiistaina harrastimme seksiä.
Keskiviikkona alkoi vuotaa taas, vessapaperiin jäi pyyhkäistäessä hailean punaista. Ajattelin et se on vaan menkoista vielä jotain jälkijuttuja.
Mutta torstaina eli eilen aloin vuotaa uudetaan kunnolla! Ihan ku menkat runsaimpina päivinä. Olen hieman hoo moilasena mitä tää on. Varsinaisia menkkakipuja ei ole. Hieman alavatsaa nipistelee.
Olen ollut hormooneista sekasin ku seinäkello. Ennen menkkoja olin ns. endorfiinipölllyssä eli "kärsin" aivan hirvittävistä ihanan olon aalloista. Sit tuossa ma-ti varsinkin olen ollut tosi väsynyt ja poikki ja erittäin masentunut ja voimaton. Tosi ärtyisä myöskin.
Onko nämä vain jatkuneet menkat vai mitä ihmettä mulle tapahtuu? Niin ja kelle mun pitäis tänään soitella jos haluaisin asiasta kysyä? Gynelle? Työterveyteen?
Kommentit (3)
Kyllä varmasti harmittaa, kun et tiedä, mitä on meneillään. Koita kestää, ei kai enää voi kovin kauaa kestää että tilanne selviää...
Toivottavasti pääset pian tarkistuttamaan että kaikki on kunnossa.
t: Piki kp 18/ 27-28(32)
Kerrothan sitten miten tässä käy?
Itsellä alkoi tänään menkat, vaikka kaikki mahdolliset raskausoireet on ollu jo yli viikon, ja on edelleen. Maanantaina olen testannut vielä negatiivisen tuloksen raskaustestillä. Sen jälkeen en ole testannut millään mitään kun kaikki testit oli kaapista käytetty....:-P
voimia. asioilla on tapana selvitä, ennemmin tai myöhemmin....
.. raskaustesti ja ovistesti näyttävät kummatkin plussaa. vuoto on jatkunu edelleen ei runsaana mut kirkasta verta tulee. Puhelimessa konsultoin terkkaa, sanoi että voi olla ihan tavallista eikä auta kuin oottaa. :S
KP 11/ 25-28