Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein teillä vaihdetaan vaatteita?

Vierailija
20.05.2025 |

Kuinka usein perheenjäsenesi vaihtavat/pesevät pyykkiä? Onko tavallista pitää samaa asua viikkoja tai kuukausia? Parissa opiskelupaikassa ja työpaikassa pari miesoletettua käytti samaa asua ainakin 5kk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat ja alushousut vaihdetaan joka päivä.

Paita vähintään joka toinen - joka kolmas päivä.

Housut (farkut) on päällä vaan kodin ulkopuolella joten ne vaihdetaan tarpeen mukaan, usein esim kerran-kaksi kertaa viikossa.

Minulla on paljon ns puolipitoisia vaatteita rekissä. En pyykkää kertakäytön jälkeen vaatteita turhaan

Vierailija
2/5 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo 12v esiteini vaihtaa 2-3x pvä, argh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaihdan vaatteita välillä monta kertaa päivässä.

Tänään aamulla koiran kanssa lenkillä: ulkoiluvaatteet yllä

Töissä etänä, mutta palavereita ja kamerat auki: Siistit perustyövaatteet

Töiden jälkeen salille: Salivaatteet

Illalla työmeno, jossa luentoja ja illallinen ravintolassa: Jotakin vähän parempaa kuin perustoimistovaatteet, ehkä mekko tms

Alkkarit ja sukat vaihtuvat päivittäin.

Teini-ikäinen poika käyttää samoja huppareita ja collegehousuja ehkä pari päivää, mutta vaihtaa sitten.

Vierailija
4/5 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä lähes aina samanlaiset vaatteet. On 2 kpl samanlaisia housuja kun ne on hyväksi todettu. Lempipaitaa on vain yksi, käytän pari päivää ja heitän heti työpäivän jälkeen pesuun, se on seuraavaksi aamuksi kuiva. 

Vierailija
5/5 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ne ap:n miesoletetut samoja käyttivät koko ajan. Heillä vain oli samanlaisia vaihtovaatteita. Itselläkin on samanlaisia farkkuja, paitoja, sukkia aika lailla. Miksi hommata erilaisia jos löytää yhden hyvän.