Nämä tutut lääkkeet uhkaavat loppua
Tyypillinen Iltapaskan otsikko. Koko jutussa ei mainita yhtäkään loppumassa olevaa lääkettä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011231737.html
Kommentit (8)
Jos lukisit muutakin kuin otsikon ja ingressin, hölmö.
esimerkiksi Bepanthen-voide, tuskatiloihin auttava Diapam ja Crohnin taudin ja haavaisen paksusuolentulehduksen hoitoon käytettävä Asacol...
Jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
esimerkiksi Bepanthen-voide, tuskatiloihin auttava Diapam ja Crohnin taudin ja haavaisen paksusuolentulehduksen hoitoon käytettävä Asacol...
Jatkuu.
Minä luin, ja tunnen tämän asian omakohtaisesti.
...Panacodista ja lapsille tarkoitetusta pureskeltavasta Buranasta.
Joidenkin lääkkeiden saatavuushäiriöiden ennustetaan kestävän vuoteen 2026 saakka.
Suositun laihdutuslääke Ozempicin saatavuushäiriöt sen sijaan on selätetty,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu.
Etkä ymmärtänyt lukemaasi? Vai laukesiko ruikutusimpulssi automaattisesti etkä pystynyt estämään.
"Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimean saatavuushäiriölistalta löytyy yli 700 lääkevalmistetta."
Mitäs nyt pitäisi tehdä? Että asia korjaantuu? Kriisikokouksia..?
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu.
Onko mitään muita valmisteita suolistolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu.
Etkä ymmärtänyt lukemaasi? Vai laukesiko ruikutusimpulssi automaattisesti etkä pystynyt estämään.
Ymmärsin oikein hyvin, mutta nyt huomaan kirjoittelevani typeryksen kanssa.
Mainitaan.