Raskaana ja PELKAN NARASTYKSEN takia saikulla aitiyslomaan asti??? Miksi ihmeessa, onhan narastykseen laake ja eihan se nyt ole kuin tuntemus?!?!
Kommentit (5)
En yhtään ihmettele, jos joku sen vuoksi onkin saikulla. Mulla oli niin paha, ettei edes lääke oikein auttanut. Moniin kuukausiin en voinut nukkua, jouduin istumaan yötkin. Arvaa vain olinko väsynyt. Jos panin päätäni pikkusenkaan matalammalle, niin nousi oksennukset suuhun. Päivisinkin oli sama homma, vaikka pystyssä olin. Tuokavalio oli onneton, perunaa, vaaleaa leipää pääasiassa. Vesikin oli pahaksi. Olo oli hyvin väsynyt ja heikko.
ole edes raskaana ja silti olen välillä todella väsynyt pelkän " närästyksen" takia, sen on aiheuttanut stressi ja sukutaipumus siihen. Välillä en pysty edes syömään, kun yksi lusikallinenkin ruokaa saa hirvittävän kivun aikaiseksi ja koko ajan oksettaa. Että silleen. Voin kuvitella että raskaana olevalla olo on vielä pahempi. Eikä se ole vain tuntemus. Pitkään jatkuvana voi aiheuttaa mm. syöpää
onhan moneen muuhunkin sairauteen lääke ja ne on pelkkiä tuntemuksia.. Esim. masennukseen on lääkkeitä ja se on tuntemus. Silti siitäkin vain joskus saikulle pääsee..
Refluksitauti voi oikeasti olla hankala, ja koska stressi pahentaa sitä, voi toisinaan sairaslomakin olla paikallaan. (Pitkään jatkuva hoitamaton refluksitauti voi aiheuttaa jopa ruokatorven perforaation tai syövän.)
Ihan vaan arvaus.