Kumpi parempi? 54kg vai 58kg paino
163cm pitkälle naiselle, jos muita vaihtoehtoja ei ole?
Kommentit (9)
Nyt lopetatte tämän painopelleilyn. Kun kehossa on lihasta, niin se painaa enemmän kuin laiheliini läski.
Riippuu... onko laihaläski vai timmi. Onko kehon/luuston rakenne siro vai vanttera. Jos kyse jostain otteluluokan painorajoista, kannattaa tutustua millaisia vastustajia on näissä kahdessa eri painoluokassa. Myös sillä merkitystä, mikä on nykypaino ja kuinka haastavaa halutun painon ylläpitäminen tulee olemaan.
Niin kuin huomaamattomalla neljällä kilolla olisi mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin huomaamattomalla neljällä kilolla olisi mitään merkitystä.
No kyllä 4 kg on aika paljonkin. Jos sä ladot voipaketteja kasaan, niin aatteleppa.
Itse olen laihtunut hiiiiitaasi 2 kg ja voin sanoa, että tällä määrällä vaatteeni istuvat nyt paremmin
päälle.
Mutta edelleen painotan, ennemmin painavaa lihasta, kun laihaa läskiä.
Jos ei ole hyvää lihasmassaa, alempi paino on ehkä parempi. Jos lyhyet jalat, alempi paino.
Mielestäni riippuu iästä. Minulle sopi 54 kg paino noin 20-35-vuotiaana ja sen jälkeen muutama kilo enemmän. Teini-ikäisenä painoin alle 50 kg ja se oli silloin ihan ok paino, joskin olin silloin hyvin hoikka. Laihduin 37-vuotiaana synnytysten jälkeen ja muista syistä 55-kiloiseksi ja näytin kasvoista tosi pahalta, oli luisevat piirteet ja roikkuvat posket. Yli nelikymppisenä noin 58 kilon paino on ollut minulle sopiva tavoitepaino.