Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa töitä mistään?

Vierailija
19.05.2025 |

Olen lähihoitajaksi valmistunut n.10 vuotta sitten ja ollut siitä lähtien työelämässä. Jo 13 vuotiaasta asti työhistoriaa. 

Kuitenkin kun viime työ loppui, en saa vaan uutta työtä ja tullut ihan hirveä ahdistus ja stressi tilanteesta :( Laskuja on järkyttävä määrä ja liki kaikki rahat menevät niihin.

Olen hakenut useisiin kouluihin koulunkäyntiavustajaksi, päiväkoteihin. En saa edes kutsua haastatteluun.

Olen koittanut katsoa lähihoitajan päivätöitä mutta niitä ei ole tarjolla. Erityislapsen yksinhuoltajana en voi tällä hetkellä ottaa vuorotyötä.

Ihmettelen että en pääse edes koulunkäyntiavuatajaksi. Nolottaa sanoa ihmisille että olen työtön, tuntuu epäonnistuneelta ja vaikuttaa mielialaan. Kuukausi tolkulla olen sähköpostin tarkastanut parin tunnin välein, mutta ei tule edes vastausta työpaikoilta. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti juuri sinun paikkakunnallasi työtilanne on erityisen vaikea.

Vierailija
2/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää järjestää elämäsi niin että voit ottaa vastaan työtä. Työelämän ei ole tarkoitus joustaa sinun elämäsi mukaan. Joten aloita siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi kun muutkaan eivät saa. Itsellä sama tarina, töissä jo lapsesta alkaen ja katkeamaton työura siihen asti kun työttömäksi jäin. Minulla painolastina ikä ja tuo työura.

Vierailija
4/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v, joten en edes mitenkään vanha.

Mulla ei ole tukiverkkoa niin nyt eron jälkeen en vain pysty ottamaan vuorotyötä. 

Mietin että olisiko hyötyä käydä lasten ja nuorten osaamisala, että siitäkö syystä en pääse edes päiväkotiin? Olen erikoistunut vanhuksiin.

Ihmetyttää kun lapsen koulussa on +60 v koulunkäyntiavustajia ja päiväkotiaikoina oli myös, ja silloin ei ainakaan ryhmässä olevalla naisella ollut edes koulutusta.

Tuntuu aivan 100% turhalta ja hyödyttömältä. Tuntuu ettei tulevaisuudessa ole mitään mitä odottaa, ei mua ota kukaan töihin :/ Nykyään tää työajatus pyörii päässä kaiken aikaa, myös senkin takia että ei ole rahaa tehdä mitään. Autoa pidän sen takia että jos sittenkin niitä töitä saan, mutta siihenkään ei ole varaa ostaa edes kunnon renkaita 

Vierailija
5/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitä saa kuin harvat ja valitut. Niistäkin suurin osa suhteilla.

Vierailija
7/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei töitä saa kuin harvat ja valitut. Niistäkin suurin osa suhteilla.

Reilut 2,5 miljoonaa on kuitenkin töissä,joten vähemmistö on työttömänä on työttömyys kyllä syvältä itsestään mutta ajat kyllä paranee,pidä itsesi kunnossa.

Vierailija
8/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene TÖIHIN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi