Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin juomisen ja kaikki on edelleenkin aivan perseestä

Vierailija
18.05.2025 |

Kaiken piti muuttua ihanaksi ja auvoisaksi, mutta mikään ei ole muuttunut miksikään. Ainoa että nyt vtuttaa joka päivä kun aiemmin sentään viikonloppuisin ei vtuttanut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ei ole koskaan niin huonosti etteikö niitä viinalla saisi vielä huonommaksi 

Vierailija
2/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat ei ole koskaan niin huonosti etteikö niitä viinalla saisi vielä huonommaksi 

Typerä sanonta, eikä pidä edes paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin vuosien juomisen eilen, ja jo nyt yhden selvän yön jälkeen muutama kipu ja vaiva on alkanut lieventyä ja mieliala on alkanut selvästi kohota.

Vierailija
4/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta olet tehnyt asioiden muuttamiseksi kuin lopettanut juomisen?

Vierailija
5/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kohtuukäyttöä.

Vierailija
6/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maalailit itsellesi tuollaisia odotuksia? Ainakaan sinulla ei ole krapulaa. Elämähän on vaikeuksia täynnä, mutta kyllä niiden kanssa selviää juomattakin.

Vierailija
7/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovinkaan fiksu. 

Vierailija
8/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maalailit itsellesi tuollaisia odotuksia? Ainakaan sinulla ei ole krapulaa. Elämähän on vaikeuksia täynnä, mutta kyllä niiden kanssa selviää juomattakin.

Ilman päihteitä ei haluta elää.

Vierailija
9/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina täysin raitis. Silti elämä on kohtuuraskasta ja usein aika pers.stä. Paljon väkivaltaa (lapsuuskodissa) ja surua, menetyksiä ja epäoikeudenmukaisuutta.

Eihän tämä ole mikään huviretki. En ole kuitenkaan halua alkaa tähän vielä juomaan. Raittous on tärkeä arvo minulle.

Mutta minun elämäni raittiinakin on yksi iso ennen-kuva. Ei tosiaan mikään paratiisi. Raadan, uuvun, suoritan, väsyn, sairastan ja kärsin kivuista. Suren ja murehdin.

Jaksamista sinulle ap! 

Vierailija
10/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin vuosien juomisen eilen, ja jo nyt yhden selvän yön jälkeen muutama kipu ja vaiva on alkanut lieventyä ja mieliala on alkanut selvästi kohota.

Elimistössäsi on vielä alkoholia. Kyllä ne vieroitusoireet kohta iskee. 

Vierailija
11/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi ei ole enää alkoholia!!!

Vierailija
12/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Painonkin piti pudota ihan humpsis vaan, mutta mitään ei tapahdu sillekään.

Vierailija
13/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetan juomisen vasta huomenna mutta jo nyt näkyy päätöksen hyvät vaikutukset; ikäänkuin olisin nousuhumalassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan