Lopetin juomisen ja kaikki on edelleenkin aivan perseestä
Kaiken piti muuttua ihanaksi ja auvoisaksi, mutta mikään ei ole muuttunut miksikään. Ainoa että nyt vtuttaa joka päivä kun aiemmin sentään viikonloppuisin ei vtuttanut.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Asiat ei ole koskaan niin huonosti etteikö niitä viinalla saisi vielä huonommaksi
Typerä sanonta, eikä pidä edes paikkaansa.
Itse lopetin vuosien juomisen eilen, ja jo nyt yhden selvän yön jälkeen muutama kipu ja vaiva on alkanut lieventyä ja mieliala on alkanut selvästi kohota.
Mitä muuta olet tehnyt asioiden muuttamiseksi kuin lopettanut juomisen?
Miksi maalailit itsellesi tuollaisia odotuksia? Ainakaan sinulla ei ole krapulaa. Elämähän on vaikeuksia täynnä, mutta kyllä niiden kanssa selviää juomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maalailit itsellesi tuollaisia odotuksia? Ainakaan sinulla ei ole krapulaa. Elämähän on vaikeuksia täynnä, mutta kyllä niiden kanssa selviää juomattakin.
Ilman päihteitä ei haluta elää.
Olen ollut aina täysin raitis. Silti elämä on kohtuuraskasta ja usein aika pers.stä. Paljon väkivaltaa (lapsuuskodissa) ja surua, menetyksiä ja epäoikeudenmukaisuutta.
Eihän tämä ole mikään huviretki. En ole kuitenkaan halua alkaa tähän vielä juomaan. Raittous on tärkeä arvo minulle.
Mutta minun elämäni raittiinakin on yksi iso ennen-kuva. Ei tosiaan mikään paratiisi. Raadan, uuvun, suoritan, väsyn, sairastan ja kärsin kivuista. Suren ja murehdin.
Jaksamista sinulle ap!
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin vuosien juomisen eilen, ja jo nyt yhden selvän yön jälkeen muutama kipu ja vaiva on alkanut lieventyä ja mieliala on alkanut selvästi kohota.
Elimistössäsi on vielä alkoholia. Kyllä ne vieroitusoireet kohta iskee.
Ja kaiken lisäksi ei ole enää alkoholia!!!
Jep. Painonkin piti pudota ihan humpsis vaan, mutta mitään ei tapahdu sillekään.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetan juomisen vasta huomenna mutta jo nyt näkyy päätöksen hyvät vaikutukset; ikäänkuin olisin nousuhumalassa!
Asiat ei ole koskaan niin huonosti etteikö niitä viinalla saisi vielä huonommaksi