Kuka suunnittelee perheen ulkomaanmatkaa?
Minä ei. Ei varmaan varaa matkailla kotimaassa. Varmaan lapsille pitää syöttää ajatus staycationista. V**un kivaa. V*t*tta*.
Kommentit (21)
No, me suunniteltiin ja mietittiin marras-ja joulukuu, se on kivaa ja piristi marraskuun ankeutta, tammikuussa tehtiin päätös ja varattiin matka. Ensimmäinen kahdestaan sitten vanhemmiksi tultuamme, lapset nuoria aikuisia joista toinen jo muuttanut kotoa ja toinenkin varmaan tänävuonna lähdössä.
En. Olen eronnut. Aikuinen jälkikasvu.
Yksin on mentävä jos jonnekin haluan :(
N54
Vierailija kirjoitti:
N54
Miksi suruhymiö? Yksin matkustaminen on parasta. Saa tehdä kaikki just omin ehdoin. Suosittelen.
Yleensä joku perheen jäsenistä. Joskus ammattiosaston porukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Miksi suruhymiö? Yksin matkustaminen on parasta. Saa tehdä kaikki just omin ehdoin. Suosittelen.
Koska reissaan aina yksin. Mutta joskus olisi kivaa kun olisi tuttua seuraa. Ja iltaisin en uskalla yksin liikkua ulkosalla, illat menee hotellissa.
Jos ette asu ihan pohjoisessa, menkää tallinnaan, pääette ulkomaille ja tullee halvemmaksikin kun kotimaan hotelli.
Eivät lapset nauti ulkomaanmatkoista. Ne on aikuisten esittämistä varten.
Älä opeta lapsillesi tuollaista kielenkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille tai minnekään ei ole pakko matkustaa, mutta on typerää ajatella että matkat olisivat jotain esittämistä varten. En myöskään ymmärrä miksi lapset eivät tykkäisi matkustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Menkää telttailemaan.
Jollekin Espoon järvistä.
Vierailija kirjoitti:
N54
No mikäs siinä yksin menossa haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Koska reissaan aina yksin. Mutta joskus olisi kivaa kun olisi tuttua seuraa. Ja iltaisin en uskalla yksin liikkua ulkosalla, illat menee hotellissa.
Onhan noita seura- ja ryhmämatkojakin.
Vierailija kirjoitti:
En ole suunnitellut 7 vuoteen, enkä aio suunnitella. Sukulaisissa käydään kesällä ja siinä se.
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Jos ette asu ihan pohjoisessa, menkää tallinnaan, pääette ulkomaille ja tullee halvemmaksikin kun kotimaan hotelli.
Heh, katsopa Tallinnan hotellihintoja kesällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Onhan noita seura- ja ryhmämatkojakin.
Jep. Yhdellä joskus olin, mutta sielläkin ihmiset lähinnä omissa porukoissaan. Kiertelin sitten yksin kaupunkeja, vain yhtenä päivänä meitä oli isompi porukka liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Mun teini ainakin nauttii, on reissannut vauvasta asti ja paljon ihania lomamuistoja vuosien varrelta.
Suosikkimaat sillä on Italia ja Ruotsi
Matkustan myös yksin, jaonhan siinä joitain rajoitteita, mutta vielä rajoittavammaksi kokisin, jos en sen takia matkustaisi.
63v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun teini ainakin nauttii, on reissannut vauvasta asti ja paljon ihania lomamuistoja vuosien varrelta.
Suosikkimaat sillä on Italia ja Ruotsi
Meillä suosikkimaat teineillä Ranska, Saksa, Pohjois-Amerikan tietyt kaupungit, Dubai, Lontoo ja Singapore. Tykkäävät tosi paljon kans reissata.
En ole suunnitellut 7 vuoteen, enkä aio suunnitella. Sukulaisissa käydään kesällä ja siinä se.