Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko liiallinen netissä surffailu muuttaa ihmisen pahantuuliseksi, vihaiseksi jne?

Vierailija
18.09.2008 |

Mietin vaan kun olen jo pitkään harrastanut sitä että kun saan lapset illalla nukkumaan niin istun loppuillan koneella... ja nukkumaan menen joskus vasta klo 1 maissa, useimmiten klo 12.

Ja minusta on tullut tosi äkkipikainen, ärtynyt, kiukkuinen, väsynyt.

Toinen kysymys kuuluukin; miten vieroittaa itsensä tästä masiinasta??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos estää vaimoaan käymästä netissä!

Vierailija
2/5 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden tästä nyt itsekin nukkumaan.

Ja etenkin tällä palstalla tulee vihaiseksi. Itse pidän aina muutaman viikon tauon täältä.

Kannattaa rajoittaa aikaansa koneella, ja etenkin ennen nukkumaan menoa vaikka lukea ennemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ainakin väsyttää, jos paljon netissä roikkuu... Meillä oli pari kk netti katkolla muuton jälkeen ja alussa olin ihan paniikissa, mutta lopulta koko juttu kääntyi positiiviseksi - opettelin uusia ruokalajeja ja ulkoilin enemmän. Mutta tähän sitä ollaan taas tultu. Täytyy varmaan hajottaa kone taijotain. Mut nyt nukkuuuuuu zzzzzzzzzzzzzzz

Vierailija
4/5 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monet sivustotkin on sellaisia että aggressiot kasvaa. Jos on taipumusta nettiriippuvuuteen niin suututtaa sekin, että ei pääse nettiin aina kun tahtoo. Tai sitten se, jos netin sijasta haluaisi jotain muuta mutta ei jostain syystä voi tai saa.

Vierailija
5/5 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää lukea idioottimaisia kirjoituksia, niin vähemmästäkin ärsyyntyy.