Miksi naiset olettaa että miehet suostuvat menemään vasektomiaan?
En minä ainakaan halua mitään sellaisia operaatioita
Kommentit (9)
Yhdenkään naisen takia miehen ei pidä invalidisoida itseään. Parisuhteet päättyvät toisinaan hyvinkin yllättäen, ja usein päättyvät kun naisella alkaa vaihdevuosivaivat, jolloin, tai viimeistään menopaussin jälkeen, naisen seksuaalinen funktio lakkaa toimimasta, eli kotiseksi päättyy kuin veitsellä leikaten.
Vain jos mies tietää varmasti että ei koskaan halua tulla isäksi, voi invalidisointi olla hyvä ratkaisu.
En tiedä, olettaako kukaan, että mies automaattisesti suostuu menemään, mutta on se hyvä ottaa vaihtoehdoksi ehkäisykeskusteluun, jos lapset on jo tehty tai niitä ei haluta ollenkaan. Ei mies voi olettaa, että nainen käyttää hormonaalista ehkäisyä vuosikymmenet, siinä on haittansa. Naisen sterilisaatio taas on paljon suurempi operaatio kuin vasektomia. Toki myös kondomi on vaihtoehto, mutta harva pari sitä haluaa jatkuvasti ehkäisynä käyttää.
Miksi miehet luulevat, että nainen suostuu syömään hormonalista ehkäisyä? Miksi miehet luulevat saavansa pesää, jos eivät itse huolehdi ehkäisystä, tavalla tai toisella?
Kahdeksan miestä jo mennyt, tämän uuden miehen kanssa keskustelen vielä asiasta, jos hän ei ala pian menemään, tuo mies saa etsiä itselleen jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti: Kahdeksan miestä jo mennyt, tämän uuden miehen kanssa keskustelen vielä asiasta, jos hän ei ala pian menemään, tuo mies saa etsiä itselleen jonkun toisen.
Hyi että
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kahdeksan miestä jo mennyt, tämän uuden miehen kanssa keskustelen vielä asiasta, jos hän ei ala pian menemään, tuo mies saa etsiä itselleen jonkun toisen.
Hyi että
Pikku viiltoa pelkäät niin paljon, että mieluummin sinusta naiselta saa koko alapää revetä klitoriksesta p*rsereikään.
Olettaako joku? Miehethän on kuuluisia siitä että ehkäisy on aina naisen vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi että
Pikku viiltoa pelkäät niin paljon, että mieluummin sinusta naiselta saa koko alapää revetä klitoriksesta p*rsereikään.
Olen pahoillani mitä äidillesi synnytyksessäsi tapahtui, silti en yleistäisi.
Oli hyvä ratkaisu kummankin kannalta.