Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haudotte fillareitanne kerrostalon varastossa?

Vierailija
18.05.2025 |

Fillarit seisovat vuosikaudet käyttämättöminä varastoja/pyörätelineitä täyttämässä.  Miksi ette myy niitä, jos ette tarvitse?

Meillä käytiin ne läpi laputtamalla, joten mitään jäännöspyöriäkään edellisiltä asukkailta ei ole. 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se mummon perintöpyörä mitä ei saa myydä ennenkuin mummo kuolee. Ei siis meillä mutta meidän talossa yksi tämmöinen. 

2/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä sillä koko ajan ajele, ja säilytän siellä ettei pöllitä 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden ulkomaan työkomennuksella ja taloyhtiö oli laputtanut maantiepöyräni ja poistaneet sen. Taloyhtiö korvasi uuden pyörän hinnan.

Vierailija
4/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörävarasto kuuluu kaikille asukkaille, jokainen voi siellä pyöränsä säilöä.

Vierailija
5/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti myi vanhan pyörän. En voinut ajaa koska voi pyörryttää yhtäkkiä, jos lihasjumit tai muu tilanne joka tulee.

Vierailija
6/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää alkaa sakottamaan käyttämättömiä... Venttiilit kaakossa jo kolmatta päivää. T. Isänjönssiä

Vierailija
7/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Niin kirjoitin vuosikausia käyttämättä. Sen katos näkee jo sentin pölykerroksesta, ettei niitä käytetä edes kerran vuodessa. A me jotka käytämme, emme saa pyörää varkailta suojaan.

Vierailija
8/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörävarasto kuuluu kaikille asukkaille, jokainen voi siellä pyöränsä säilöä.

NIin, mutta miksi se pyörä pitää olla, jos sitä ei käytetä? Koskaan.

Vierailija
9/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee sota, perinteinen polkupyörä on tarpeellinen kulkuväline. Ei saa bensaa, dieseliä eikä sähköä. Lihasvoimalla liikutaan, ellei ole hevosta tai koiravaljakkkoa.

Vierailija
10/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät onko pyörä käytössä? Toki jos pölyinen ja renkaat tyhjät niin voi päätellä. Mulla pyörä omassa häkkivarastossa ja aamulla haen sieltä kun töihin lähden ja kotiin tullessa vien takaisin kellariin. 3000€ sähköpyörää ei uskalla ulkona säilyttää.

Vierailija
11/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kasannut kellarin perälle ne rikkinäiset pyörät jotka ei lähde laputuksella pois. Hyvin saa tilaa, ensin laputuksella häviää 2/3 osaa ja loput jotka jostain syystä käydään laputtamassa, mutta ne ei ole vuosiin liikkuneet kasaan kellarin takaseinälle yhteen röykkiöön. Näin toiminut aina kun uuteen taloon muuttanut.

Vierailija
12/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon pyörävarastossa ei kannata säilyttää vähänkään arvokkaampaa pyörää. Jos sitä ei varasteta, se rikotaan.

Vierailija
13/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät onko pyörä käytössä? Toki jos pölyinen ja renkaat tyhjät niin voi päätellä. Mulla pyörä omassa häkkivarastossa ja aamulla haen sieltä kun töihin lähden ja kotiin tullessa vien takaisin kellariin. 3000€ sähköpyörää ei uskalla ulkona säilyttää.

Just siitä pölykerroksesta. Ja pyörä nököttää just samassa paikassa ja asennossa vuosi toisensa jälkeen.

Vierailija
14/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaupungissa ei edes pyörävarastossa. 

Vierailija
15/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se häkkivarasto on tehty rimasta ja kanaverkosta, 3000 € sähköpyörä  voi sieltäkin lähteä varkaan matkaan.

Vierailija
16/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kasannut kellarin perälle ne rikkinäiset pyörät jotka ei lähde laputuksella pois. Hyvin saa tilaa, ensin laputuksella häviää 2/3 osaa ja loput jotka jostain syystä käydään laputtamassa, mutta ne ei ole vuosiin liikkuneet kasaan kellarin takaseinälle yhteen röykkiöön. Näin toiminut aina kun uuteen taloon muuttanut.

Yksi hyvä kikka on käydä ottamassa niistä pölyisistä rotiskoista laput pois, ei se asukas tajua edes että se vuosia paikallaan ollut romukonkeli häviää sieltä.

Vierailija
17/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin nykyiseen asuntoon 5v sitten. Pyörävarasto täynnä pyöriä, joissa on sentin pölykerros ja renkaat puhki. Parastahan on, että niissä on kumminkin lappu missä asunnossa omistaja asuu, eli varastoa on joskus tyhjennetty.

Vierailija
18/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eläkkeellä aikaa. Olen ajankuluksi paloitellut noita romupyöriä roskikseen.

Vierailija
19/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä pysty hautomaan. Huumeporukka kuskaa ne naapuritaloyhtiöön ja tuovat sieltä saman verran pyöriä meidän taloyhtiöön. Joku huumehemmo avaa varaston oven.

Vierailija
20/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kirjoitin vuosikausia käyttämättä. Sen katos näkee jo sentin pölykerroksesta, ettei niitä käytetä edes kerran vuodessa. A me jotka käytämme, emme saa pyörää varkailta suojaan.

Katsoisin että varastointioikeus perustuu asunto-osakkeen omistajuuteen, eikä pyöräilytiheyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme