Tuleeko teistä heti itsetietoisia jos joudutte yllättävään sosiaaliseen tilanteeseen?
Minulle käy näin usein ja vaikka minusta on mukava vaihtaa pari sanaa ihan tuntemattomankin kanssa niin sitten minulla on paha mieli siitä että jos olenkin ollut jotenkin tyly tai kummallinen ja antanut oudon kuvan itsestäni 😒
En haluaisi antaa tylyä kuvaa koska minusta on mukavaa jos joku aloittaa keskustelun :)
Kommentit (4)
Yllättävissä menen lukkoon. Ennalta sovituissa tapaamisissa olen itsetietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävissä menen lukkoon. Ennalta sovituissa tapaamisissa olen itsetietoinen.
Samaistun.
Jotenkin tulee heti sellainen paine että apua mitä sanon miten tästä tilanteesta sitten poistutaan:D voi kun olisi sellainen rento itsevarmuus
Mä olen kävelevä katastrofi mitä tuollaisiin tilanteisiin tulee. Muu juttelu saattaa vielä mennä, mutta se juttuhetken päättäminen ja pois lähteminen on kaikkein vaikeimpia. En tiedä miksi, mutta en vaan osaa. Jään joko jauhamaan loputtomiin jotain sekavia tai sitten liukenen mitään sanomatta tyyliin kesken toisen lauseen.
Olen aina itsetietoinen sosiaalisissa tilanteissa. Onnistuneen kohtaamisen jälkeen onnittelen itseäni ja olen tyytyväinen, etten paljastunut. Tämä kyllä vaikeuttaa syvempää tutustumista.