Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla kavereita, joiden kumppanin kanssa voisit itsekin kuvitella olevasi parisuhteessa?

Vierailija
17.05.2025 |

Siis jos oma elämäntilanne ja sen toisen henkilön elämäntilanne sen sallisi? Vai onko muiden kumppanit lähinnä mallia "ei ole minun tyyppiäni".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Mulla on paljon miespuolisia kavereita myös, mutta en jotenkaan usko, että voisin kenenkään heistäkään kanssa olla parisuhteessa, jos omani päättyisi. Luulen, että pysyttelisin sinkkuna loppuelämäni, jos niin kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan. Mulla on paljon miespuolisia kavereita myös, mutta en jotenkaan usko, että voisin kenenkään heistäkään kanssa olla parisuhteessa, jos omani päättyisi. Luulen, että pysyttelisin sinkkuna loppuelämäni, jos niin kävisi.

Siis eihän nyt ollut kyse varsinaisesti miespuolisista kavereista, vaan omien naispuolisten kavereiden tämän hetken mieskumppaneista, että olisiko heissä joku kiinnostava. Tai sitten miehille miespuolisen kaverin nykyinen naisystävä.

Vierailija
5/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Minä olen niin luonnostaan nirso, että äärimmäisen harvoin näen kiinnostavan miehen, siis kerran 5 vuodessa. Eli ei sellaisia ole osunut kavereiden miehiksikään. Lisäksi meillä on ihan erilainen miesmaku jokaisella.

Vierailija
6/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ex-kumppani nuoruudesta, mutta hänellä on varmaan jo perhe tai jotain.

Vierailija
7/7 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kaverin vaimoon oli joskus salassa panosuhde.