Suomalaiset ei ole tyhmiä sanoo Sofia virta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4619914c-0535-4484-bf73-59e7d5cd6…
No kyllä on olen satavarma siitä. Vihreät jos pääsee valtaa niin tulee samanlaisia leikkauksia kun kokoomus tekee. Tässä maassa ei tule enää tuet nousemaan koska ei ole rahaa ja ukrainaan annetaan10 miljardia seuraavaan 5 vuoden aikana.
Kommentit (22)
Sinä porsas olet ennenminkin haittaeläin täällä.
Köyhien takia oikeisto on nyt vallassa, koska eivät älyä pitää puoliaan. Valitettavasti!
Sofia on populisti ja silmät päässä pullisteleva fanaatikko samassa paketissa, en ota yhtään mitään tuon sanomisia tosissani.
Sofia on juuri hyvä esimerkki siitä kuinka tyhmä suomalainen voikin olla.
Ihan turhaan tuokaan todellisuudesta irti leijuva pikkutyttö niitä rintsikoidensa olkaimia paukuttelee.
Normi demarikommariutopian pilalle mädättämä haihattelija.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien takia oikeisto on nyt vallassa, koska eivät älyä pitää puoliaan. Valitettavasti!
Köyhien ei kannata vihervassareita äänestää, jakavat mieluummin rahat ulkkisille kuin suomalaisille. Demarit kaikkein pahimpia. Tyhmimmät eivät edes tajua että mitä enemmän niitä otetaan sitä vähemmän itse saavat. No, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Persut sentään saaneet hyviä tiukennettuja lakeja aikaan, vaikka vihervassarit niitä vastustivat. Siksi äänestän persuja edelleen.
Mä just meinasin että suomalaiset on tyhmiä kun 17 vuotta ovat pitäneet kokoomusta vallassa.
Vihreät ovat joka tapauksessa ulkona seuraavasta hallituksesta. Eivät ole hallituskelpoisia.
Milllaisen raivokohtauksen hän olsikaan saanut aikaan, jos hän olisi sanonut, että suomalaiset ovat kyllä (erinomaisen) tyhmiä?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ovat joka tapauksessa ulkona seuraavasta hallituksesta. Eivät ole hallituskelpoisia.
Kyllä ne demareille kelpaa, samat agendat yhdistää, siihen vielä vassarit niin soppa on valmis.
Sofia Virta taitaa olla tyhempi mitä monet suomalaiset.
Ei vaan tyhmempiä. Aivot kun ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ei auta että minä yksin tai kaksin jonkun kanssa yritän pitää muiden puolia tai omia. Tarvitaan paljon ihmisiä pitämään ihmisoikeuksia kaikista pienituloisemmilla ja muilla. Että olisi turvallisuuden tunne yhteiskunnassa ja se on ponnahduslauta joillekin.
Vihervajakki taas puhuu. Homehtunut puolue ei taida menestyä riittävän hyvin?
Miksei suomessa vastusteta hallitusta. Ranskassa olisi jo mellakat käynnissä kun pienikin leikkaus tulisi köyhille.
Joo ei suomalaiset tyhmiä ole, vaan niin ilkeitä, että tekevät pahaa jopa itselleen siinä toivossa, että sitä osuu sen myötä muihinkin.
Luin: suomalaiset ei ole yhtä tyhmiä kuin Sofia Virta.