eikö aika hyvin pärjätty (hoitopäivistä)?
tyttö kohta 5v ja hän on tähän asti (aloitti kun oli 1v8kk) ollut pvkodissa 3 päivää viikossa. Onko muille onnistunut näin hyvin? Että ei se vuorotyö ihan huonoa aina ole. Nyt kun täyttää 5 rupean tekemään 100% (nyt 78%) ja silloin hän on 4pv viikossa. Uskon että lapselle tämä ihan mahtava että ei ole ikinä joutunut pitkiä viikkoja tekemään "töitä".
Kommentit (6)
Alle 3v. ja 1.-2.luokkalaisten lasten vanhemmille Kela maksaa osittaisen hoitorahankin (70e kk).
hoitovapaata, tosin silloin kela ei maksa sitä 70 e/kk.
tyttö on jo eskarissa ja toinen koulussa. Molemmat ollaan tehty miehen kanssa jo pari vuotta täyttä työaikaa, minä kolmea vuoroa ja mies lähinnä iltaa. 11 päivän hoitosopimuksella on selvitty loistavasti, aina ei edes ne päivät täyty. Ja minä kun luulin aiemmin ettei lasten kanssa onnistu tehdä kolmivuorotyötä, enemmän näen lapsia nyt kuin jos tekisin 8-16
Aloitti siellä ollessaan 1v7kk. Meillä hoitopäivät vaihtelee tosi paljon, mutta tyytyväinen olen ollut,ettei lapsi ole 20pvä/kk 8-9t hoidossa!!
Meillä esim. tällä viikolla hoitoajat
ma: 13.30-16.15
ti: vapaa
ke: 13.30-16.15
to: 13.30-16.15
pe: vapaa
la ja su olen itse töissä iltavuorossa, mutta lapsi isänsä kanssa kotona
Miksi ei vasta 3 v. alkaen, kun niillä vähillä hoitopäivillä haluat kehua?
Teen 2 pv keikkatyötä, nyt 1-vuotiaani on mummolassa silloin, mutta tulevaisuudessa varmaan täytyy panna päiväkotiin. Olen kuullut että voi tehdä 50% mutta mikä toi 78% on?