Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kelan ja työkkärin virkailijoita haukutaan? Itsellä vain hyviä kokemuksia

Vierailija
16.05.2025 |

Uskon kyllä, että päätökset eivät aina tunnu reiluilta ja asioista joutuu vääntämään (itsekin olen joutunut kahden lapsen, jotka vaativan kuntoutuksen asiakkaita), mutta olen aina kun olen soittanut mistään asiasta, on palvelu ollut nopeaa, ystävällistä ja hyvää sekä Kelassa että työkkärissä.

Nyt olen ensin ollut lomautettuna ja sittemmin irtisanottu ja lyhyemmillä tai pidemmillä sairaslomilla samaan aikaan, ja joutunut soittelemaan paljon sekä Kelaan että työkkäriin, jotta saisin oikeat tuet katkottomasti ja aina on asiat hoidettu mun parhaaksi. Päätökset ja oikaisut on joskus tulleet jopa samana päivänä. Multa iso kiitos, että jaksavat tehdä työtään, joka taatusti on hetkittäin todella epäkiitollista. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia kohdella hyvin. Eikö sulta udella liikaa asioita tai mikään ihmetytä. Etkö ihmettele miksi käyt siellä kuin vanki ilmoittautumassa, ettet voi vapaasti valita menetkö, koko elämäsi aikana. Ei se nyt ihan normaalia ole.

Vierailija
22/24 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta ei sovi kaikille. Jotkut löytävät kyllä tilaisuutensa jos on mahdollisuuskin tylyttää. Täytyy vaan toivoa, että saavat korkojen kanssa vuorollaan samaa kohtelua. Nykyisessä yhteiskuntatilanteessa se on jopa todennäköistä. Karma is a bitch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonotin just 35 min Kelan puhelinpalveluun kysyäkseni äitini puolesta eläkeläisen asumistuen tarkastamiseen tarvittavista liitteistä.

Ei suostunut vastaamaan edes yleisiin kysymyksiin, koska en kysynyt omasta puolestani.

Eli kähetetään hakemus ja odotetaan 60-70 päivää ja sitten pyydetään liitetää ja odotetaan lisää.

Miksette tee Kelaan ilmoitusta, jossa äitisi antaa luvan sinun hoitaa hänen asioitaan. 

Kiukutellaan Kelalle kun itse ei ole hoidettu asioita kunnolla.

Tuosta luvasta ei lähellekään kaikki tiedä. Tieto pitää ymmärtää itse etsiä.

Toisen täysi-ikäisen etuusasioita hoidetaan yleensä valtakirjalla. Oletko kuuullut tietosuojasta. Kuuluu yleissivistykseen.

Vierailija
24/24 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ole mitään pahaa sanottavaa heidän toiminnastaan. On jopa soitettu Kelasta ja kehotettu hakemaan tukea x, johon olin oikeutettu, mutta en ole tiennyt.

Kaipa tähänkin pätee se, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan... 

Mullekkin soitettiin Kelalta etuudesta josta en tiennytkään ja jota voisi saada ja saatiinkin.

Puhun itse asiallisesti niin semmosen palvelun sitä saa takaisinkin.

On niitä naukujia joskus ollut noissa virallisissa puheluissa mut en ota itseeni, potevat omia huonoja päiviään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme