Kehen julkkikseen olet salaa (tai vähemmän salaa) ihastunut?
Kommentit (17)
Ehkä se juju onkin just siinä. Jos miehenä on insinööri, voi salaa huokailla vaarallisen pojun perään.
22
Mutta CoB:n Alexi Laiho vetää kyllä jalat veteliksi ;)
Kymmenen vuotta on jo kuolaa valutettu :D
Eikös se ole vapaa, harmi kun en itse ole....
Lostin Josh Holloway (Sawyer vai miten se nyt kirjotetaan) ja Entouragen Jeremy Piven (Ari).
Onneksi omassa miehessä hyvinkin paljon samaa näkyä..
Kevin Costner, Anthony Hopkins, John Travolta, Kai Lehtinen, Juha Veijonen ja Tohtori House... Siinä tärkeimmät... 23v olen =)
Sellanen namunen, lahjakas nuori mies.
En näe sitä. Näen vaan ongelmat. Edes ulkokuori ei näytä viehättävältä, Robbiella on toi ulkokuori, mutta poika parka on muuten aika säälittävä tätä nykyä.
Mutta Pete, mikä hänessä viehättää?
todella vaikeaa saada selitetyksi omia tykkäämisiään toiselle. Kai Katekin hänessä jotain näkee? Muusikkona hän iskee johonkin tiettyyn pisteeseen minussa, lyriikasta hehkuu, että hän on tuntenut samoin kuin minä tunnen tietyissä tilanteissa.
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? En osaa vastata.
2/22
Jotenkin on Von Hertzenit ihan unohtunut! Mulle käy ihan kuka tahansa niistä kolmesta, mieluiten kuitenkin toi Mikko...
Halusin vain tietää, mitä joku hänessä näkee. Positiivistahan on se, että ihailemme eri piirteitä. En itse näe Peten karismaa, en myöskään Justinin. Liian liuhuja.
Ja Petessä en arvosta tota kaman käyttöä.
ihastuksen kohde. Hän vain on ihana.
Ootko oikeessa elämässäsi rakastunut renttuun? Elänyt livenä rentun kanssa?
Heroinisti ei ole kovin hemaiseva näky, kun ihan lähietäisyydeltä näkee. Tunteita nostattava kyllä, mutta enemmänkin surua ja ihmetystä, sääliäkin, ei ihastusta.
Daniel Graigkin menisi ;) Ja se Grayn anatomian uusi namu!