Merelä Ilta-Sanomissa: sain orgasmin abortissa
Sanoisin, että nyt on niin kuvottavaa settiä että ei sanat riitä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011233880.html
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Oliko myös jotain kaupallista yhteistyötä mukana? Senhän nämä osaa...Kaikki myydään, ihan kaikki.
Sampo-tulitikut?
Tuli kammottava deja vu. Elämässä on asioita, joista ei kannata tehdä pilkkaa. Syntymä on sellainen, toinen kuolema.
Tämä nainen ei tule koskaan saamaan lasta enää. Vaikka haluaisi. Universumi muistaa. Joskus ihmisen pitää oppia nöyryyttä rankimman kautta.
Kuinka tulikin tuollainen ajatus mieleen?
Kannattaa varoa, mitä toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Tuli kammottava deja vu. Elämässä on asioita, joista ei kannata tehdä pilkkaa. Syntymä on sellainen, toinen kuolema.
Tämä nainen ei tule koskaan saamaan lasta enää. Vaikka haluaisi. Universumi muistaa. Joskus ihmisen pitää oppia nöyryyttä rankimman kautta.
Kuinka tulikin tuollainen ajatus mieleen?Kannattaa varoa, mitä toivoo.
Elämä on lahja, joka annetaan. Kun sen saa, sitä ei tule viskellä miten huvittaa.
-Hän kertoo, että hänestä tuntuu tuolloin, että hänen tuli antaa "tää mun koko elämä pois".
Äitinsä olisi voinut tehdä vastaavan valinnan. Nyt hän päätti antaa oman lapsensa elämän pois.
Enpä tiedä kyllä kuinka terve kasvuympäristö tuo olisi lapselle.
Ja taas uusi vihaketju naisen itsemääräämisoikeutta kohtaan.
Vahinkolaukaukset pyhitetään, mutta ei vaivauduta kysymään, että millaiset olosuhteet pitäisi lapsen tuloa varten olla.
Tähänkin ketjuun jätän puumekkini, että jumala suojelee viattomia noitien kirouksilta, joita tässäkin ketjussa jaellaan auliisti. Kiroukset lankeavat noitiin itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän puhunut podcastissa jotain että me voimme ottaa syntymän ja kuoleman käsiimme mutta siinä on vastuu tms
Vierailija kirjoitti:
Hän suunnitteli seremonian tapahtuman ympärille.
Me rakennettiin alttari. Oli punaisia ja valkoisia ruusuja. Oli kynttilöitä, suolavettä. Verhot oli kiinni.
Merelä ajatteli prosessinsa pyhänä. Niinpä hän ei voinut vain vetää alkiota vessanpöntöstä alas.
Aina kun mä kävin vessassa, mä otin teräksisen siivilän, että sitten kun se alkio tulee ulos, niin sen saa napattua.
Prosessi oli kivulias, mutta olisi voinut olla pahempikin, Merelä sanoo.
Meillä oli semmoinen protokolla, että jos kivut menee liian kovaksi, niin laitetaan heti Sex and the City pyörimään ja vedetään kolmiolääkkeitä.
Merelä ei kuitenkaan tarvinnut Carrie Bradshawn seikkailuja tilanteensa lievittämiseksi. Hänellä oli ihana ja läheinen tunnelma miesystävänsä kanssa.
Mä huomasin myös, että siinä alkoi seksuaalienergia meidän välillä, tosta tilanteesta huolimatta, pyörimään.
Mä
Ei tavallinen nainen tällaisia puhu.
Tuskin on ollut edes raskaana. Kunhan yrittää provota.
Vierailija kirjoitti:
-Hän kertoo, että hänestä tuntuu tuolloin, että hänen tuli antaa "tää mun koko elämä pois".
Äitinsä olisi voinut tehdä vastaavan valinnan. Nyt hän päätti antaa oman lapsensa elämän pois.
Se oli sitten se elämän lahja, joka hänelle olisi annettu. Kalliin lahjan antoi pois. Mitä hänenkin elämässä on nyt sellaista, ettei äitiys sopinut siihen? Vanheneva nainen, rahaakin on ilmeisesti jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten se elämän lahja, joka hänelle olisi annettu. Kalliin lahjan antoi pois. Mitä hänenkin elämässä on nyt sellaista, ettei äitiys sopinut siihen? Vanheneva nainen, rahaakin on ilmeisesti jonkun verran.
Hänhän sen itse kertoi somessa. Hän tarvitsi enemmän aikaa olla rakastaja uudelle miehelleen. Löytynee hänen Instasta.
Kuunteleeko joku noita hölynpölypodcasteja? En ymmärrä. Miten joku jaksaa? Turhanpäiväisiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän puhunut podcastissa jotain että me voimme ottaa syntymän ja kuoleman käsiimme mutta siinä on vastuu tms
Jaahas, ja kukas hänelle tämän luvan sitten on myöntänyt, kertoiko?
Mitä tälle naiselle tapahtui? Oli aivan ihana blogi, kun tunnettiin vielä Minni-Kaisana ja asui jossain Imatralla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tälle naiselle tapahtui? Oli aivan ihana blogi, kun tunnettiin vielä Minni-Kaisana ja asui jossain Imatralla.
Kaisaminninä.
Kuulostaa siltä, että lapsi sai lottovoiton, kun ei tuohon päätynyt. Yhteiskuntakin säästi, sijaishuolto on todella kallista. Todellakin mieletön elämä naikkosella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän sen itse kertoi somessa. Hän tarvitsi enemmän aikaa olla rakastaja uudelle miehelleen. Löytynee hänen Instasta.
"Love of my life" saa jatkossakin tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuunteleeko joku noita hölynpölypodcasteja? En ymmärrä. Miten joku jaksaa? Turhanpäiväisiä juttuja.
No niinpä, ja joku Räsänen ottaa kantaa tämän podcast-tarinoihin, uskokoon ken tahtoo.
Millaisesta perheestä tämä keski-ikäinen nainen on?
Monelle ei tule kivuissa tai draamassa mieleen seksuaaliset asiat. Vaikka osalla keho yrittää saada kipua pois tai jos on adrenaliinia. Lääke tietysti voi lisätä chi energiaa, jos on kipulääkitys tms.