Kovaääninen niistäminen
Minkä takia jotkin ihmiset niistävät nenäänsä niin, että siitä kuuluu sellainen hirveän kova torven töräystä muistuttava ääni? Miten tuollaisen äänen saa edes aikaan, tekeekö nuo sitä tahallaan?
Meinaa mennä hermot kun töissä on tuollainen torven töräyttelijä ja tekee sitä vielä vähän väliä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kun on nenä täynnä räkää niin pitää puhaltaa kovemmin, jolloin rään lisäksi nenästä lähtee ääntä. Sellaisella sirolla puhinalla nenästä lähde mitään muuta kuin ilmaa, jolloin niiskuttelu alkaa heti uudestaan.
Ei ole kyllä koskaan ollut tuollaista ongelmaa. Ei nenän niistäminen minulla aiheuta mitään hirveitä töräytyksiä.
Voi johtua ahtaista rakenteista nenässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on nenä täynnä räkää niin pitää puhaltaa kovemmin, jolloin rään lisäksi nenästä lähtee ääntä. Sellaisella sirolla puhinalla nenästä lähde mitään muuta kuin ilmaa, jolloin niiskuttelu alkaa heti uudestaan.
Ei ole kyllä koskaan ollut tuollaista ongelmaa. Ei nenän niistäminen minulla aiheuta mitään hirveitä töräytyksiä.
No ole sitten siitä helvetin iloinne, muilla kun se ongelma voi olla. Kasvata pallit ja kestä se. Ihme nillitystä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ole sitten siitä helvetin iloinne, muilla kun se ongelma voi olla. Kasvata pallit ja kestä se. Ihme nillitystä taas.
Kasvata itse pallit ja hyväksy että tuollainen möykkääminen voi olla ärsyttävää. Menee vähän samaan kategoriaan kuin ihmiset jotka röyhtäilee ja piereskelee tahallaan kovaäänisesti.
Minua puolestaan ärsyttää henkilöt, jotka kurlaa räkää edestakasin nenässään. Sitten kun ne niistävät (luulisin), niin jotain nenän taputtelua paperilla ja ihmeellistä ilmehtimistä. Välittömästi tämän jälkee alkaa sama räkäkurlaus.