Jos jäisin työttömäksi, niin piilottaisin rahani
tai menisin vaikka maailmanympärimatkalle tuhlaamaan ne. En todellakaan käyttäisi kovalla työllä ansaittuja säästöjä elämiseen.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, ilmainen vinkki: Kannattaa aloittaa jo nyt, koska ette voi tietää, että kuinka pitkältä ajalta tilejä ja omaisuutta syynätään. Saatatte olla jo myöhässä. Itse aloitin omaisuuden piilottamisen jo Sipilän hallituksen aikana.
Sanoo vain, että rahat meni prostituoituihin ja kokkeliin.
Me sanomme, etteivät ne ole hyväksyttäviä menoja, joten maksa elämisesi säästöilläsi. T.Kela
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne tuetkaan ole sinun, vaan muut maksavat sen taskuistaan. On kuin varastaisi muilta, jotta ei tarvitse omia rahoja käyttää.
Eiköhän jokainen, joka joutuu työttömäksi, ole ollut sitä ennen myös töissä. On varmasti osallistunut verojen maksamiseenkin ihan tarpeeksi. Tuet on tarkoitettu sitä varten, ettei heti joutuisi pulaan, jos työt loppuu. Ihan meille kaikille ne on, eikä ole erikseen "ne työttömät" ja "me työssäkäyvät". Roolit kun voivat vaihtua hyvinkin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne tuetkaan ole sinun, vaan muut maksavat sen taskuistaan. On kuin varastaisi muilta, jotta ei tarvitse omia rahoja käyttää.
Tässä tapauksessa haluan kaikki maksamani rahani takaisin, jos en kerta saa käyttää tässä konkurssiaallossa. Itse olen ollut työelämässä 2007 lähtien, joten minulla ei ole oikeutta käyttää rahoja, joita minulta riistetty?
Halua rauhassa ja polje vaikka hattusi. Se on voivoi. T.Kela
Vierailija kirjoitti:
Rahat kannattaa piilottaa ennen kuin on työtön.
Pienen summan vielä piilottaakin, mutta jos rahaa on enemmän, tyyliin satoja tuhansia, piilottaminen on kyllä tosi vaikeaa. Olisiko hyviä vinkkejä esimerkiksi 200k piilottamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko rahanpiilotusvinkkejä?
Pakastin. T. Nimimerkki Trikoopylly
Kukkapenkki on myös hyvä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, ilmainen vinkki: Kannattaa aloittaa jo nyt, koska ette voi tietää, että kuinka pitkältä ajalta tilejä ja omaisuutta syynätään. Saatatte olla jo myöhässä. Itse aloitin omaisuuden piilottamisen jo Sipilän hallituksen aikana.
Me sanomme, etteivät ne ole hyväksyttäviä menoja, joten maksa elämisesi säästöilläsi. T.Kela
Ei onnistu, ne meni jo.
Työttömänä on enemmän aikaa harrastaa, matkustaa, ryypätä yms. Niin tottakai töissä käytiin että saa säästettyä sen verran, että voi sen käyttää sitten jos haluaa vaikka olla työttömänä 5 vuotta ja tehdä omia juttuja. Jos saa jotain työttömyysrahaa viel päälle ni mikäs siinä. Kyllä voi elämänsä suunnitella ihan itse, ei tarvitse odotella että kela tai eduskunta päättää sun elämästä ja tekemisistä. Sen kus itse teet. Itse olen ainakin ihan työtön omasta halusta. Mutta en ajatellut olla koko elämää. Teen kyllä pätkittäin töitä ja sitten taas parin vuoden lomailua. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Käteinen 💸 on oikein hyvä valuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat kannattaa piilottaa ennen kuin on työtön.
Pienen summan vielä piilottaakin, mutta jos rahaa on enemmän, tyyliin satoja tuhansia, piilottaminen on kyllä tosi vaikeaa. Olisiko hyviä vinkkejä esimerkiksi 200k piilottamiseen?
Siirtäisin kaiken kaverin ylimääräiselle säästötilille. Sieltä voi sit maksaa matkoja ja muuta, ja Kelasta nostaa asumistuet ja toimeentulotuen sekä työttömyystuen. Kaverille voi maksaa 5€ kuukaudessa ns. Pankkikuluna.
Vierailija kirjoitti:
Saisko rahanpiilotusvinkkejä?
Minulla on turvatili jolle voit tallettaa rahasi eikä kukaan ulkopuolinen tiedä niistä ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja loput tuhlasin.
Tässä tapauksessa haluan kaikki maksamani rahani takaisin, jos en kerta saa käyttää tässä konkurssiaallossa. Itse olen ollut työelämässä 2007 lähtien, joten minulla ei ole oikeutta käyttää rahoja, joita minulta riistetty?