Näin Turun sarjahakkaaja valikoi uhrinsa - tapaus ihmetyttää jopa poliisia
TURUSSA YKSIN liikkuvien vanhusten kimppuun hyökännyt sarjahakkaaja valikoi jopa kolme uhria samana päivänä.
- Saman päivän aikana saattoi olla 2-3 tapahtumaa, sitten pieni tai pidempi tauko, ja sitten taas yksi tai kaksi tekoa. Se vaihteli, Lounais-Suomen poliisilaitoksen rikoskomisario Tommi Kosunen kertoo Ilta-Sanomille.
Ulkomaalaistaustaisen nelikymppisen miehen uhrit olivat kaikki naisia. Nuorin uhreista oli 58-vuotias ja vanhin 87. Valtaosa uhreista oli iäkkäitä henkilöitä.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011233054.html
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäillyllä on pitkä rikostausta. Hän on ollut käräjäoikeudessa useista varkauksista, rattijuopumuksista, maa hantulokiellon rikkomisista ja ampuma-aserikoksesta. Käräjäoikeudessa on tällä hetkellä häntä kohtaan vireillä kaksi pahoinpitelysyytettä.
Valitettavasti käy niin että Suomen mädäntynyt oikeusjärjestelmä antaa rikolliselle hyvin pienen tuomion ja siitäkin sitten puolet vähennetään todellisuuudessa.
Ja yleensä pääsevät ilman tuomioita kuten kun 3 ukrainalaista / baltian saalistajaa vei 17 vuotiaa tytön sairaalasta jonka pitäisi olla turvapaikka Suomessa. Näin toimii Suomen korruptoitunut "oikeusjärjestelmä".
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee vielä maassa? Ulos seuraavalla lentokoneella.
Onko Suomen ja Viron välillä rajavalvontaa? Jos/kun ei niin mikä estää tulemasta heti takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Eiks nyt syyllistetä mummoja että mitäs menit yksin hautausmaalle?
Vain teikätäti itse syyllistää. Ironista eikö vain, demari?
Vierailija kirjoitti:
Jossain Jenkeissä tuo ihmisen irvikuva istuisi kymmeniä vuosia vankilassa.
Sama tännekin!
Onko Jenkeissä rikollisuus alemmalla tasolla kuin Suomessa vai miksi me sieltä mallia otettaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäillyllä on pitkä rikostausta. Hän on ollut käräjäoikeudessa useista varkauksista, rattijuopumuksista, maa hantulokiellon rikkomisista ja ampuma-aserikoksesta. Käräjäoikeudessa on tällä hetkellä häntä kohtaan vireillä kaksi pahoinpitelysyytettä.
Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.
Ei kun sori, me tienataan tällä!
Huutava työvoimapula!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.
Ei kun sori, me tienataan tällä!
Missä me olisimmekaan ilman ihania ja ylivoimaisen viisaita poliitikkojamme 😍!
Me tarvitaan näitä ihmisiä niinku.
Sinnesmäki
Ihmetyttää tosiaan jos on seurannut uhrejaan kuten joku katala ihmissusi? Hämärässä? Miten turvallisuus menisi paremmalle tasolle, ettei iäkkäiden tarvisi pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Ei ollutkaan Suomi-incel niinkuin tällä palstalla heti väitettiin. Kertoo paljon naisten ennakkoluuloista.
Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa. Sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmisto.
Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Uskallatteko siskot kulkea ulkona pimeällä?
Kun vieras maastopukuinen miehittäjä aikanaan raixkaa suominaisia, käännätkö katseesi pois, mies? Minä käännän, niin paljon on nimittäin inceli-, persu-, juntti-vttuilua tullut tälläkin palastalla naamalle. Miten sitten siskot? :DDD
Autisti muutenkin ajattelee aina omaa etuaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Ei ollutkaan Suomi-incel niinkuin tällä palstalla heti väitettiin. Kertoo paljon naisten ennakkoluuloista.
Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa. Sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmisto.
Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Uskallatteko siskot kulkea ulkona pimeällä?
Kun vieras maastopukuinen miehittäjä aikanaan raixkaa suominaisia, käännätkö katseesi pois, mies? Minä käännän, niin paljon on nimittäin inceli-, persu-, juntti-vttuilua tullut tälläkin palastalla naamalle. Miten sitten siskot? :DDD
Mulle on täällä palstalla sanottu, ettei kukaan nainen kaipaa mun apua, joten en sitä aio myöskään naisille antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti joudut itsekin rais katuksi, rysykät kun tupppaa raiskailemaan miehiä myös, huutista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks nyt syyllistetä mummoja että mitäs menit yksin hautausmaalle?
Vain teikätäti itse syyllistää. Ironista eikö vain, demari?
Persu ei tajunnut sarkasmia...Ei kyllä yllätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on täällä palstalla sanottu, ettei kukaan nainen kaipaa mun apua, joten en sitä aio myöskään
Hyvä, ei me luusereiden apua tarvita vaan rohkeiden miesten ja naisten, jotka ei ole heti paskat housussa miehittäjän saapuessa
Voiko tää olla se jokeenkin tuuppija?
Ulkomailla on ollut tapauksia, joissa ihmisiä on tönäisty junan/metron eteen laiturilta. Kaiken maailman hulluja saa nykyään pelätä, etenkin jos on nainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on täällä palstalla sanottu, ettei kukaan nainen kaipaa mun apua, joten en sitä aio myöskään
Jos on niin herkkähipiäinen että käyttäytyy elävässä elämässä sen mukaan, mitä joku trolli sanoi netissä, niin ehkä on parempi näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on täällä palstalla sanottu, ettei kukaan na
Ketä puolustetaan miehissä - ja ketä ei!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee vielä maassa? Ulos seuraavalla lentokoneella.
Tuomitaan, istuu ja saa Suomen kansaloisuuden, koska joku kantis feministi tykkää jännäuroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan virolainen/valkoloinen inceli kuitenkin
Mielisairas vasemmistolainen.
Lisää näitä kullanmuruja tänne syötettäväksi. Vankiloista vapautetaan hulluja jotka lähetetään eurooppaan.