Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Kelasta toimeentulotuen kautta lukulasit?

Vierailija
14.05.2025 |

Vai maksavatko vain likinäköisten laseja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis optikolta, kun markettilasit eivät ole hyvät. 

Vierailija
2/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa maksusitoumuksen laseihin jos niihin on oikeasti tarvetta, ei sillä ole väliä mikä näköinen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys kelaan ja kysy sieltä. Ei me sun asioitas voida tietää. 

Vierailija
4/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettilasit ovat ihan hyvät. Lasten ja opiskelijoiden lasien tukemisen ymmärrän, mutta muut hankkikkoot itse.

Vierailija
5/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiko kelan monipuolisten tukien lisäksi pitäisi vielä maksaa veronmaksajien varoista ?

Vierailija
6/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markettilasit ovat ihan hyvät. Lasten ja opiskelijoiden lasien tukemisen ymmärrän, mutta muut hankkikkoot itse.

Ja koska sinä olet sitä mieltä, niin kenenkään ei pidä ostaa silmälaseja toimeentulotuen maksusitoumuksella vaikka niille olisi selkeä tarve? 

Itse olen täysin toimintakyvytön ilman silmälaseja eikä mulla olisi rahaa ostaa uusia, jos nykyiset menisivät rikki tms. Mun pitäisi siis kulkea vaan puolisokeana haparoiden?

Vierailija
7/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täysin toimintakyvytön ilman silmälaseja eikä mulla olisi rahaa ostaa uusia, jos nykyiset menisivät rikki tms. Mun pitäisi siis kulkea vaan puolisokeana haparoiden?

Oletpa köyhä!  Hyviä lukulaseja saa 20 eurolla kolmet.  Kuinka usein rikot lasisi? Jos esim. kerran vuodessa, mikä on todella usein, niin tuosta tulee silmälasikuluja noin 60 senttiä kuukaudelle.

Vierailija
8/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina saidan ainnakinn kun mina sanoi puusi

Vierailija
9/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koska sinä olet sitä mieltä, niin kenenkään ei pidä ostaa silmälaseja toimeentulotuen maksusitoumuksella vaikka niille olisi selkeä tarve? 

Minä menin töihin ja olen maksanut itse kaikki lasini, suosittelen sinullekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme