Saako Kelasta toimeentulotuen kautta lukulasit?
Kommentit (9)
Saa maksusitoumuksen laseihin jos niihin on oikeasti tarvetta, ei sillä ole väliä mikä näköinen olet.
Ota yhteys kelaan ja kysy sieltä. Ei me sun asioitas voida tietää.
Markettilasit ovat ihan hyvät. Lasten ja opiskelijoiden lasien tukemisen ymmärrän, mutta muut hankkikkoot itse.
Kaikkiko kelan monipuolisten tukien lisäksi pitäisi vielä maksaa veronmaksajien varoista ?
Vierailija kirjoitti:
Markettilasit ovat ihan hyvät. Lasten ja opiskelijoiden lasien tukemisen ymmärrän, mutta muut hankkikkoot itse.
Ja koska sinä olet sitä mieltä, niin kenenkään ei pidä ostaa silmälaseja toimeentulotuen maksusitoumuksella vaikka niille olisi selkeä tarve?
Itse olen täysin toimintakyvytön ilman silmälaseja eikä mulla olisi rahaa ostaa uusia, jos nykyiset menisivät rikki tms. Mun pitäisi siis kulkea vaan puolisokeana haparoiden?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen täysin toimintakyvytön ilman silmälaseja eikä mulla olisi rahaa ostaa uusia, jos nykyiset menisivät rikki tms. Mun pitäisi siis kulkea vaan puolisokeana haparoiden?
Oletpa köyhä! Hyviä lukulaseja saa 20 eurolla kolmet. Kuinka usein rikot lasisi? Jos esim. kerran vuodessa, mikä on todella usein, niin tuosta tulee silmälasikuluja noin 60 senttiä kuukaudelle.
Mina saidan ainnakinn kun mina sanoi puusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska sinä olet sitä mieltä, niin kenenkään ei pidä ostaa silmälaseja toimeentulotuen maksusitoumuksella vaikka niille olisi selkeä tarve?
Minä menin töihin ja olen maksanut itse kaikki lasini, suosittelen sinullekin
Siis optikolta, kun markettilasit eivät ole hyvät.