Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turpoavan ylävatsan taltutus

Vierailija
13.05.2025 |

Olen 40+ v. nainen, jolla ei ole ylipainoa ja vatsalihaksiakin löytyy, mutta ongelmana on pallean alle mistä vaan tai "ei mistään" päivittäin nouseva järkyttävä turvotus. Välillä tuntuu, että ylävatsa turpoaa pelkästä kosketuksesta ja jopa ajatuksesta...

Turvotus saa vatsan näyttämään hetkessä massiiviselta raskausvatsalta ja suolistossa oleva "paine" ahdistaa painaessaan palleaan.

Terveydenhuollosta ei ole apua asiaan löytynyt, eikä ruokavaliosta, eikä vatsansuojalääkkeistä tai luontaistuotteista.

Tätäkö tämä nyt sitten on loppuelämän ajan? Onko kukaan saanut omaan turbovatsaansa apua joko jostain lääkityksestä tai sitten ruokavaliosta? 

Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää. Aamulla laittaa housut normaalisti jalkaan ja iltapäivällä napin ja napinläven väliin jää 10 cm. Ihan tosi ankee vaiva. 

Mulla auttaa vähän kun en syö maitotuotteita enkä gluteeniviljoja. 

Vierailija
2/3 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyvän suolen oireyhtymä eli ibs? Sain juuri diagnoosin, oli tosin pahemmat oireet. Ehkä se on muillakin lievästi. Tai joku aineosa tekee sitä eri ruoissa tai juomissa, valmiste. Myös närästys voi. Entä allergiat tai makeutusaine, mausteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo turpoaminen johtui sappivaivoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän