Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys kuravaatteista..

19.03.2007 |

Olen yrittänyt silmäillä täällä Oulun seudulla pojalle uusia kurahousuja + takkia, ja aika mukavasti niitä on löytynytkin..sinisenä! Muistelen että ainakin Rukka tms. on valmistanut pukuja myös keltaisena ja vihreänä, olisi mukavampi kierrättää sellaiset aikanaan pikkusiskollakin. Onko kellään vinkkiä mistä kannattaisi etsiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin myös halunnut keltaisen Rukan kura-asun jokunen vuosi sitten, mutta en ole nähnyt niitä, kuten en vihreääkään pitkään aikaan. Punainen ja sininen pysyvät vuodesta toiseen, mutta muuten noissa taitaa olla muotivärejä. Tänä vuonna on näkynyt lisäksi vaalean sinistä ja lohenpunaista.

Vierailija
2/7 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltaisia olen löytänyt liikkeestä nimeltä ETOLA, eli jos sellainen löytyy lähistöltä, käykääpä kurkkaamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös vihreitä ja keltaisia Rukan kuravaatteita.

Vierailija
4/7 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken Oulun Kärkkäisellä, ja kun kävelin sadevaatteidn nohi, viestisi tuli mieleen. Siellä on ainakin keltaista rekillinen :-)

Vierailija
5/7 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos merkillä ei ole väliä, niin ainakin Turun Haloselta löysin keltaisia kurahousuja. Sitten ostin Seppälästä tytölle limenvihreät kurikset, niissä tosin on joku keltainen tipu tms. tossa rinnan kohdalla, mutta kyllä silti aion nuo housut pikkuveljelle kierrättää...

Vierailija
6/7 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain ostoksille! Vielä edellisiin voisin lisätä että Nicky&Nellyssä näytti myös olevan laaja valikoima, olivat kyllä sitten myös aika paljon hintavampiakin..

Vierailija
7/7 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut vihreitä ja keltaisia rukka-asuja.Keltainen on sit muuten ikävä väri siitä, että lika ' pinttyy' siihen kovin helposti eli siit tulee sellainen likainen keltainen... noin niinkuin kierrätämismielessä ajatellen. sama vika tuppaa olemaan myös vaaleansinisissä ja -punaisissa, myös kirkkaanpunaisessa joskus. Itse ostan aika paljon sinisävyisiä-tummia kuravaatteita myös tytöille tästä syystä!