Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistatteko ajan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa, jolloin aikakauslehtien tilauksista ei millään meinannut päästä eroon?
13.05.2025 |
Sehän oli sitä aikaa, kun monet tilasivat monia lehtiä kotiin, koska ei ollut internettiä tai tietokonetta tai vaikka olikin, netin tarjonta oli vielä ihan lapsenkengissä.
Itse muistan lehtien perumisen vaikeuden. Lehtiä pystyi kyllä tilaamaan helposti, mutta auta armias, jos halusit lopettaa lehden tilauksen. Se vaati soittamisen asiakaspalvelijalle ja sen jälkeen jouduit ristikuulusteluun, jossa yritettiin painostaa, että älä lopeta tilausta.
Kommentit (2)
Muistan. Oli kiva alkaa niitä sopimuksia purkamaan kun olivat myyneet meidän dementikko mummolle 12 eri lehden tilausta. Ne vaan kasautui ovelle,mutta mummo itse ei ymmärtänyt miksi niitä ilmestyi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Muistan. Siihen aikaan tuli todella paljon lehtiä kotiin. Tilasin yhtä lehteä vuoden kokeeksi 1970-luvun lopulla ja vielä 25 vuotta myöhemmin siitä soitettiin että kun olet ollut asiakkaamme, niin haluaisitko tilata uudelleen. Kehoitin katsomaan minä vuonna tuo tilaus oli ja sanoin että jos en ole 25 vuoteen kyseistä lehteä tilannut, miksi haluaisin nyt tilata.