Donald Trump uhosi, että lääkkeiden hinnat puolitetaan! Mutta halvat lääkkeet vievät lääketeollisuuden voitot.
Eikö Trump ymmärrä, että kalliit lääkkeet on lääkeyhtiöiden ja lääkärien etu? Miksi Trump hyökkää lääkärikiltaa vastaan?!
Kommentit (9)
Yrittäisikö kohentaa kannatusprosenttiaan.
Se johtaa lääkkeiden saatavuusongelmiin.
Esim minulla on sairaus, johon ei saa Suomessa tehokasta uutta lääkettä, joka on ulkomailla yleinen. Syynä on lääkkeiden korvattavuus- ja hintapolitiikka, jonka tarkoitus on painaa lääkekuluja alas. Se ei kuitenkaan ole lääkeyhtiön kannalta tuottoisaa, joten kun niillä on lääkettä rajallinen määrä, ne vievät sitä myyntiin maihin, joista tienaavat enemmän.
Lääkkeiden hinnat puolitetaan ja annostus kolminkertaistetaan!
Markkinavoimia ei voi kukaan uhmata, onhan se nähty.
Vierailija kirjoitti:
Markkinavoimat = suurpääoman haltijoiden lobbausvoima
Vierailija kirjoitti:
Voi ottaa niskalenkin kuten aikoinaan pääministeri Katainen.
Vierailija kirjoitti:
Esim minulla on sairaus, johon ei saa Suomessa tehokasta uutta lääkettä, joka on ulkomailla yleinen. Syynä on lääkkeiden korvattavuus- ja hintapolitiikka, jonka tarkoitus on painaa lääkekuluja alas. Se ei kuitenkaan ole lääkeyhtiön kannalta tuottoisaa, joten kun niillä on lääkettä rajallinen määrä, ne vievät sitä myyntiin maihin, joista tienaavat enemmän.
Etkö lukenut uutista? Jenkeissä jenkkilääkkeiden hinnat puolittuu, mutta muualla nousee
Vierailija kirjoitti:
Natur eller skolmedicin?
Trump on hyvä mies!