Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi oli laittanut miehen hääkuvan esille edellisen vierailuni jälkeen. Onko normaalia?

Vierailija
12.05.2025 |

Kävin ensimmäisen kerran kylässä jouluna ja silloin hääkuva ei ollut esillä, mutta eilen se oli. Mieskin oli siitä vähän pahana ja kysyi äidiltään että miksi, ja vastaus oli että kuva on tärkeä muisto. Eikö tällainen ole tosi epäkunnioittavaa omaa lasta ja uutta kumppania kohtaan? Ollaan oltu reilu vuosi yhdessä ja koko sen ajan on tuntunut ettei anoppi pidä minusta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten selkäänlyöntipuukko viuhuu.

Vierailija
22/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin koti. Tehköön mitä tahtoo. Ei se ole sulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä anoppi pitää lannistaa. Nalkuttaa niin kauan anopin pojalle ettei sekään enää uskalla äidillään käydä. Eikä tavata lapsiaan, omhan se entinen vaimo niiden äiti.

Kyll anopin koti on miniän määräysvallan alla, toisinpäin ehdoton ei 

Vierailija
24/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia tietenkään. Aika typerä anoppi.

T. Anoppi

Vierailija
25/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien ihastelu ja lisää pyytäminen hyvä idea. 

"Harmi, että loppu oli sitten tässäkin niin ikävä." 

Vierailija
26/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa: teidän ei ole pakko käydä anopilla.

Niinkö ihmisuhteet hoidetaan? Tottakai voi olla tilanteita, joissa on pakko pitää välimatkaa, mutta tuo ei kuulosta siltä, vaikka onkin varmasti tuntunut pahalta.

Eikä ylipäätään ole hyvä tapa "hoitaa" ihmissuhteita panemalla välit poikki. Se saattaa rikkoa paljon. 

Vierailija
27/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä edes huomasit tuollaista? Pakko olla trolli, koska en minä ainakaan ihmisten tavaroita niin tarkkaan katso enkä muista.

Vierailija
28/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja ex n hääkuva oli ja ehkä on vieläkin, ex anopilla. Siinä on kaikki järjestyksessä, rippikuvat, yo, häät jokainen lapsi. 

Mitäpä siinä. Ei sinne ylähyllylle kukaan katso. Tiedän vaimo nro 2 ei tykännyt. Vaimo nro 3 oli katsonut kuvia, oli vielä pyyhkinyt, luvan oli kysynyt, pölyt pois ja oli sanonut kuopukselleni sinun vanhemmat ovat olleet todella onnellisen näköisiä.

Kävimme pääsiäisenä miesystäväni vanhemmilla. Heillä on paljon lapsia, lapsenlapsia eli tosi paljon kuvia. Miehen esikoinenkin on jo lähes 30, en välttämättä edes tunnistaisi häntä

Vierailija
29/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvää pääsiäistä.

Vierailija
30/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihminen ex  lakkaa eron jälkeen olemasta jos ei ole sitten leskimies kysessä.

Tosin pojilla ei ole ex-vaimoja, muita exiä jotka tulivat tutuiksi ja paljonnolivat meillä. En ole hävittänyt kuvia ja pojatkin näkyy facessa olevan kavereita heidän kanssaan.  Merkkipäivä-ryhmäkuvissa näkyvät ja vasta kuvia kateltiin toisen perheen kanssa.  "Menneisyyshän" se on naisillakin ihan samoin, entisiä heiloja.

Vanhemman pojan nuoruuskihlattu tulee joskus vastaan, jutellaan, vaihdetaan kuulumiset, lapset, hänen vanhempansa js semmosta.

Vierailija
31/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä edes huomasit tuollaista? Pakko olla trolli, koska en minä ainakaan ihmisten tavaroita niin tarkkaan katso enkä muista.

En minäkään. En edes katso muiden valokuvia. Ei kiinnosta jos ei varta vasten syliin lykätä.

Vierailija
32/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tavallista, mutta anopin koti. Teidänkö hääkuvaa ei ollut ollenkaan esillä? Kuinka usein käytte anopilla? Kuinka usein mies käy äidillään? Kuinka usein ex-miniä käy ex-anopillaan?

Vierailija
33/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla jotain sinulle osoitetaan. Ex oli hänen mielestään parempi, ja hän ei pidä siitä että poikansa on eronnut. 

Minulla oli tuollainen anoppi myös. Mies oli eronnut jo vuosia ennen tapaamistamme eikä äitinsä ollut kuulemma muistellut miehen eksää yhtään, mutta heti kun minä astuin kuvioihin, alkoi jatkuva puhe miehen eksästä. Ei se minua sinänsä haitannut mutta viimeinen tikki oli kun miehen äiti alkoi jouluna kysellä mieheltä että miksi et ottanut "Tiinaa" mukaan ja voi kun olisi ollut kiva jos Tiina olisi tullut. En suuttunut, mutta viesti meni lopullisesti perille. Ymmärsin että hän ei pidä minusta enkä sen vuoksi enää ikinä mennyt miehen vanhemmille kylään. 

Vierailija
34/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ex-anoppi. Sekin puoli asiassa on, että lapsensa puolisoon kiintyy, varsinkin jos he ovat olleet kauan yhdessä. Kun tulee ero, se on oma surutyönsä ja vie aikaa. Ja uuteen nais/miesystävään tutustuminen ja hänen hyväksymisensä ei välttämättä käy ihan käden käänteessä. Sekin vaatii aikaa.

En kyllä itse olisi toiminut noin valokuvan kanssa. Anoppi on kuitenkin ainoa, joka tietää omat motiivinsa. 

Itse en varmaan olisi saanut sanottua mitään tilanteessa uutena miniänä, mutta ihanne olisi kai ollut, jos olisi voinut sanoa vaikka "Ai olet laittanutkin entisen hääkuvan esille?" Siitä ehkä olisi lähtenyt joku keskustelu.

Vierailija
35/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun anoppi laittoi poikansa ja tämän ex-vaimon kuvan seinälle, kun poika meni uusiin naimisiin. Eli vierekkäin oli kaksi hääkuvaa samasta pojasta. 

Vierailija
36/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "entiset lapset"  käy mummolla eikö olisi aika tylyä jos mummo poistaisi heidän äitinsä kokonaan näkymästä ja vaikenisi hänestä.

Ihan asiaan kuulumaton juonne, veljenpojan eronnut vaimo , uusissa naimisissa, hakee ex-anoppinsa juhlapyhiksi kotiinsa.  Siis tämä poika kuollut eron jälkeen, nuoret aikuiset lapset.

Vierailija
37/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. 

No jaa, mikä täss maailmassa olisi normaalia ja oikeudenmukaista?

Jospa anoppi on saanut huonon käsityksen ap:sta?  Kemiat ei kohtaa.  Juttelu ei suju.

Ap istuu anopin luona hiljaa kuin mykkä paskalla.  Tai puhuu ja selittää liikaa, eikä anna puheenvuoroa muille. Ap nyrpistelee, eikä mikään tarjottava kelpaa.

Puhuu vain miehelleen ja kiirehtii koko ajan pois lähtöä.

Ap:lla ja anopilla ei ole mitään yhteistä, ovat vaivauteita molemmat.   Myös se miten ap kohtelee miestä, voi ärsyttää anoppia.

Anoppi voi silloin ehkä loukkaantuneena, pistää entisen hääkuvan esille: Katso millainen kiva nainen, oli ennen poikani puoliso.

On tullut nähtyä suvussa, näitä eronneiden uusia kumppaneita, miehiä ja naisia.  Eivät ne uudet heti ole mieleisiä eivät apelle eikä anopille.

Sitäpaitsi aloitus on taas: Jonkun sahajauho pään vääntämä trolli.

Vierailija
38/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia tietenkään. Aika typerä anoppi.

T. Anoppi

Vois aatella sitäkin, miten tämä uusi miniä itse  suhtautuu anoppiin. Ja miten kohtelee anoppiaan.

Eikä heti olla syyttämässä toisra osapuolta v#ttumaiseksi, piruilijaksi.

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Vierailija
39/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on trolli!

Vierailija
40/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi otti sulta luulot pois, ettet luule olevasi jotain erikoisempaa kuin edellinenkään. Ehkä anoppi myös on haikeana eron takia, oliko liitosta lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän