Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko tällaisen vaatepaketin?

19.03.2007 |

Olen katsellut vaatepakettia eräältä puoli tutultani.

Hän pyytää paketista 75¿ ja se sisältää seuraavaa

2 farkut

14 housut ( college, reisitasku, sammareita)

fleece puku

3 hupparia

15 paitaa/ collegepaitaa

15 t-paitaa

4 pyjamaa

4 alushousut

toppaliivin

3 kengät

luistimet

ja lisäksi 2 college pukua ja shortsit

kaikki on tosi hyvä kuntoisia ja kooltaan 92-104cm, meille juuri passeli

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti ostaisin. En kyllä kehtais tutulle noin vähää maksaa, jos vaatteet tosiaan hyväkuntoisia.

Vierailija
2/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse tykkää vaatteista niin ostaisin. on siinä kasa vaatteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ostaisin JOS ainakin osa vaatteista on kivoja, laadukkaita merkkivaatteita. JOS vaatteet on jotain ns. tarjoustalokamaa, niin en ostaisi.

Vierailija
4/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuolla hinnalla saisi kuin muutamat housut uutena. Eli jos tosiaan mielestäsi hyväkuntoisia ja sellaisia " teidänlaisia" vaatteita joita tykkäisit lapsellasi pitää, niin osta ihmeessä :)

Vierailija
5/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos vaatteet ovat itselle mieluisia, eli siis

hyväkuntoisia (ei tahroja, reikiä, haalistumia eikä juuri nukkaakaan)

hyvännäköisiä

laadukkaita merkkejä tai kalliita merkkejä

Vierailija
6/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitsisi olla edes kalliita merkkivaatteita, tuossahan on yhteensä melkein 70 vaatetta eli hintaa ei ole kuin vähän toista euroa per vaate! Se ei todellakaan ole paha hyväkuntoisesta käytetystä vaatteesta. Eri asia on tietysti, jos vaatteet ovat tosi kulahtaneita ja huonokuntoisia, sellaisesta en maksaisi mitään..

Vierailija
7/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos lapsi olisi esim. koon 80-86 käyttäjä (niinkun melkein onkin), en tosiaan ostaisi hänelle valmiiksi jopa 104 kokoon asti meneviä vaatteita.

Vaikka ne nyt näyttäisi kivoilta, niin voi olla että jo vuoden päästä on maku ja muoti muuttunut niin ettei ne enää tunnukaan kivoilta vaatteilta / oman maun mukaisilta. (riippuu tietty siitä ovatko pääosin esim. klassisia merkkivaatteita ja perusalusvaate/yöpuku/perusväricollegea yms.)

Itselle kävi niin, lapsen käyttäessä kokoa 68/70, ostin valmiiksi jotain 74-80 cm vaatteita, ja melkein kaikki niistä tuntuikin sitten jotenkin vanhanaikaisilta kun niiden aika tuli. No, toki olen niitä käytellyt kuitenkin... mutta päätin silloin että enää en ala hamstraamaan mitää etukäteen, kiva ostella sitä mukaa kun tarvitsee.

Mutta jos itse tiedät ettet ole niin " nirso" kuin minä, ja paketti on mielestäsi kiva ja hyvä tilaisuus, niin miksei..

Vierailija
8/11 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole nirso lapseni vaatteiden suhteen, oma maku kyllä on. En ihan mitä tahansa laittaisi päälle.

Olen tehnyt monet kerrat niin että ostan isompia vaatepaketteja joissa on sillä hetkellä isoja vaatteita. Eipä ole tarvinnut kauheasti vaatekaupoissa pyöriä. Ne mitä on jäänyt harvat vaatteet jotka on jäänyt käyttämättä olen kierrättänyt ystäväni lapselle käyttöön.

Edellisellä kerralla ostin 25¿ paketin jossa oli mm uusi kaksiosainen toppapuku, kumisaappat, kuomat, pari talvihattua, paitoja n 6, housuja n 8, sukkia, uusia kalsareita, lapasia, villasukkia. Siihen lisäksi ostettiin kaupasta villahaalari 20¿, toppahanskat 8¿ ja alesta toppahaalari 17¿. Eli sen talven vaatetukseen meni alle 70¿ :)

Itse en perusta merkkivaatteista kovinkaan. Tarjoustalosta löytyy hyvää tavaraa myös ;) Ainoa ns merkkivaate mikä meillä on ja tulee varmaan olemaan tulevaisuudessakin, on välikausihaalarina Reimatec.

Vierailija
9/11 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eppuliini:

Itse en perusta merkkivaatteista kovinkaan. Tarjoustalosta löytyy hyvää tavaraa myös ;)

Totta! Mutta olethan huomannut, että Tarjoustalon lastenvaatteista esim. Babyboom merkkiset on 100% polyesteriä. Tai siis ymmärrän, ettei se ehkä sinua haittaa, mutta itse suosin luonnonmateriaaleja. En missään nimessä ostaisi vaatepakettia, vaikka kuinka halvalla saisi, jos materiaalit ovat tekokuitua.

Vierailija
10/11 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä on tuo ihmisten erilainen suhtautuminen. Polyesteri on minusta taas teknisesti mitä mainioin esim. alusvaatteissa. Puuvillaa huonompaa materiaalia kun saa etsiä esim. kosteussuojattujen pukujen alle...

Tosin tuosta Tarjoustalon polyesteristä en tiedä mitään, polyakryyliä vältän kyllä viimeiseen asti ja uskon, että polyesterissäkin on melkoisia laatueroja. Tarjoustalossa on muuten käsittääkseni myynnissä esim. Rukkaa, Tuttaa ja Johaa, joita varmaan löytyy Stockaltakin, tosin varmasti montaa omituisempaakin merkkiä.

Vierailija
11/11 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostamani vaatteet ovat puuvillaa olleet :) No rukan kurahousut eivät ehkä kuitenkaan tai viime kevääksi ostamani kaksiosainen ulkoilupuku.

En ymmärrä millä perusteilla tarjoustalossa olisi enemmän polyesteri kankaasta olevaa vaatetta kuin muissakaan kaupoissa????

Itse esim suosin puuvillaa mm alushousuissa ja muutenkin pitkälti vaatteissa. Joitain vaatteita on teknisesti mahdotonta saada toimivaksi puuvilla kankaasta :D