Mitä tarkoittaa omakannassa kyseinen tietojenluovutus merkintä??
Mitä tarkoittaa omakannassa ks tietojenluovutus merkintä?
"Tahdonilmaisupalvelusta on luovutettu seuraavat tiedot:
-Informointitiedot"
Mitä tietoa minusta siis on näkynyt?
Kommentit (27)
Minulle tuli kerran kirje Terveystalolta että siellä oli urkittu minun tietoja. Hyvä kun näitä tulee joskus ilmikin.
Mitäs kun mulla lukee Maisassa oman kunnan suun terveydenhuolto johon luovutettu tietoja? En ole eläessäni asioinut julkisella hammaslääkärillä kuin ala-asteella koulun hammashoitolassa ja olen 40+.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli kerran kirje Terveystalolta että siellä oli urkittu minun tietoja. Hyvä kun näitä tulee joskus ilmikin.
Terveystalolla ensi kertaa asioidessani heillä olikin tiedoissani osoitetietoni, jotka ovat turvakiellon alaiset. Mistä lie saaneet, ei pitäisi näkyä heillä.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa että yksityiseltä julkiselle ja päinvastoin voi tarvittaessa siirtää tietojasi. Esim. Virossa tällaista pelleilyä ei tarvita lainkaan koska lain mukaan tarpeelliset tiedot ovat aina lääkärien käytettävissä toisin kuin Suomessa. Jokaisen pitäisi käydä laittamassa suostumus voimaan niin tieto kulkisi tarpeen mukaan.
Häh? En todellakaan anna lupaa.
Mistä saa lokitiedot kuka henkilö on käynyt omissa tiedoissa?
Vierailija kirjoitti:
Se oli itse asiassa Helsingin kaupungilta se kirje ja oli tapahtunut Terveystalossa. Korjaan hieman.
Hammashoitaja on katsonut terveystietoja ilman syytä | Helsingin kaupunki
Up