Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon vuodessa säästänyt 1000 euroa

Vierailija
12.05.2025 |

Erilliselle tilille joka on nyt käytettävissä kesän huvitteluihin. Pienituloisena, jonka rahat oli AINA ennemmin loppu. Kaikki mikä tuli myös meni. Joten sanon tämän sulle oikeasti pienituloinen, säkin voit pystyä tähän. Sain karsittua menoja niin että pystyin 80 e joka kuukausi laittamaan säästöön. Onpa onnistunut ja helpottunut olo. Hyvätuloisille kokopäivätyössä olevilla tämä ei ole kummoinen summa, mutta me köyhät varmasti tiedämme miten merkittävä on kokonainen tonni, kun on kauan laskenut sentin tarkkuudella riittääkö rahat ruokakaupassa. Ensimmäistä kertaa vuosiin voin nauttia kesästä muutenkin kuin syömällä makaronia kämpillä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon! Ei itelläkään säästöjä kertynyt kun töissä kävin vaan tuhlasin aina kaiken. Kotona oli videoprojektori, hieno tv, tietokoneet uusinta uutta jne, mutta tili tyhjänä. Nyt kun eläkkeellä ja tullut harkintaa rahan käyttöön niin säästöönkin jää jotain. Olen miltei köyhyysrajoilla joten paljoa ei ole kertynyt vielä.

Vierailija
2/3 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Niin mä tein silloin kun lapsi oli pieni.

Vuoden säästin just ruokaostoksista, euron sieltä, vitosen täältä.

Siten ei tarvinnut kesälomalla kieltää jätskiä tai limua kun ja jos lapsen teki mieli.

Kannatan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietty mukava kun voi vähän rennommin elää ja ottaa. Varsinkin lasten kesälomilla mukava saada herkkuja vähän enemmän. 1000e säästäminenkään ei ole helppoa ellei rahankäyttö hallinnassa.