Uusi vaimo painosti lapsentekoon
Uusi kisakireä alle 30 v. vaimo painosti monta vuotta siittämään, lopulta suostuin. Vaikka se pikkulapsiarki ja exän muuttunut keho oli se, mikä sai aikanaan vaihtamaan nuorempaan. Nyt on niin kova masennus, kun olen taas tässä samassa jamassa. Exäkin näyttää taas ok:lta, on ilmeisesti täytelty ja kiristetty oikeista kohdista. Nyt ex menee jo omissa menoissaan, Tinderissäkin on tullut vastaan. Itse sen sijaan olen jumissa tässä vauva-arjessa, vaikka yhtä hyvältä tuntuu uusi vaimo synnytyksenkin jälkeen, ei jäänyt onneksi remppaa alakertaan. Samoin rinnoissa mukavaa muhkeutta nyt. Jos jotain valuvikoja jäisi, niin nopeasti laittaisin lekurille veitsen alle. Silti pikkulapsen mukana olo syö intohimoa. Kaikissa lapsiystävällisissä paikoissa, missä käydään, ei ole oikein edes silmänruokaa. Naiset ovat niissä niin lapsissaan kiinni. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää treffata Tinderistä näitä parikymppisiä, mutta ei tässä omassa iässä enää saa tunteille vastakaikua. Nykyparikymppiset on pilalla, syvällinen yhteys jää puuttumaan, ja vain sponssin kautta päästään eteenpäin. Miksi tämä vuodatus tällaisena päivänä? Jos vaihdat nuorempaan, älä haksahda uudestaan lapsentekoon. Sitten olisi ollut ihan sama jatkaa sen vanhan kanssa.
Kommentit (7)
Niin, sellaista se on, lapsiperhe-elämä. Sulla on nyt toiset 20 v vastuuta edessä, koita vaan jaksaa. Se exvaimo, oletettavasti samaa ikäluokkaa kanssasi, keskittyy jo muihin ja mukavampiin asioihin.
Toivottavasti olet ap provo. Ei noin tyhmän miehen pitäisi geenääjään levittää.
Olisit laittanut salaa putket poikki ja panostanut siitoshommiin.
0/5
Vähän liikaa yritystä. Ensi kerralla vähemmän selitystä ja tiivistä tekstiä.
Tsemppiä
Ap on narsisti paska, rypekööt siellä alhossa maailman tappiin asti.
tämä on karikatyyri siitä, miksi nykynainen ei lapsia halua