G: paljonko olet valmis maksamaan lasten " paremmista" housuista?
Näin tänään kaupungilla tytölle aivan ihanat Espritin housut, jotka oli kyllä aika kalliit.. Tähän asti olen farkuista ym housuista maksanut sen n. 20 euroa. Mietin raaskinko ostaa nyt reilusti tuplaten kalliimmat housut.. ;)
Mitä te maksatte housuista/farkuista?
Kommentit (24)
Saako noita vaatteita mistään kaupasta Helsingistä tai Tukholmasta? Haluaisin nähdä livenä ennen ostamista. Tosi kivat canvas-housut oli jossain nettikaupassa.
Olen pyrkinyt alesta hankkimaan parempia
housuja hieman etukäteen ja tähän mennessä
on onnistunut hyvin. Lapset 1v, 4v ja 7v.
- mayoral housuja oli Bobon Ysmyssä 5,00e /kpl
- lego alesta on saannut n. 10,00 - 15,00e /kpl
- esprit merkkiä n. 10,00 - 15,00e /kpl
Itse suosin noita kolmea merkkiä =D
Nyt on muuten Stockann OUTLETISSA KAIKKI
housut -50% ja hivelsin siellä jonkun mainitsemia
LEWIS farkkuja OVH 75,00e ja Outlet hinta 25,40 -50%
olivat vaan tyttöjen malleja joten en ottanut pojalle =D
15 euroa on sellainen vielä ihan siedettävä hinta lapsen housuista, 20 euroa koettelee jo kipukynnystä sen verran, että vaatteen tarpeellisuus tulee todella punnittua. Mieluiten ostankin alesta tai kirpputoreilta, normaalihinnalla todella harvoin.
Meillä suositaan H&M:n ja Lindexin vaatteita, ja viitaten jonkun aikaisemman vastaajan kommenttiin laadusta ihmettelen, missä ne kaikki huonolaatuiset ko. ketjujen vaatteet ovat, kun meille ei ole tainnut sattua ensimmäistäkään? Eivät meidän lapset mitään nukkeja kuitenkaan ole, vaan leikkivät ja sotkevat ihan normaaliin tapaan, ja hyvin ollaan pärjätty noilla " halpisvaatteilla" . Olenpa ostanut niitä kirppareiltakin erittäin hyväkuntoisina, joten eivät niitä kaikki muutkaan saa normaalikäytöllä ja -pesulla käyttökelvottomiksi. ;)
mulla iha ajatukset meni sekaisin kun luin mitä summia porukka on valmiita maksamaan housuista...
itse en kuuna päivänä maksaisi housuista 50-80 euroa, oli ne sitten minkä merkkiset ja näköiset hyvänsä... jopa 20 euron housuissa mietin tarkkaan että onko ne nyt varmasti tarpeen ja kivat ja hyvät päällä ja että lapsi saa ne jalassa touhuta mielin määrin, en halua vahtia kokoaika esim pihalla ollessa ettei lapsi vaan mene ja rymyä, itkuhan siinä tulisi jos kalliit housut menis polvista puhki tms, juhlahousuja taas tarvii niin harvoin etten niistä ole valmis pulittamaan kovinkaan paljoa.. meillä poika käyttää paljon farkkuja ja hm:n reisitaskutyylisiä housuja, golitsihousuja ei taida olla tällähetkellä ollenkaan, niistä en tykkää..