Suklaa ja karkit on jo liian kallista mulle, totesin tänään kaupassa
S-marketissa Fazerin pieni patukka 1,35 ja suklaalevy 4,69. Maraboun suklaalevy 3,89. Karkkipussi 4,79. Jäivät hyllyyn, ei viitsi maksaa tuollaisia hintoja vaikka niitä ostaisikin vain kerran tai pari kuussa.
Kommentit (29)
Maraboun levyt neljä kappaletta kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä edes pitäisi mussuttaa?
Mussuttaa? Ei sun tarvitsekaan niitä mussuttaa jos et pidä karkeista tai suklaasta. Itse tykkäsin silloin tällöin syödä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussuttaa? Ei sun tarvitsekaan niitä mussuttaa jos et pidä karkeista tai suklaasta. Itse tykkäsin silloin tällöin syödä.
Ap
Ap on lihava
Niinhän ne on. Tavallaan kiva niin ei tuu syötyä, eikä jäätelöäkään. Enkä mä halua ostaa mitään viittä levyä kympillä, sit tulee syötyä liian nopeesti.
Edessä kamala, terveellinen elämä ilman ylipainoa ja itseaiheutettua diabetestä :(
Onko olemassa kehopositiivisuusvaltuutettua, jolle voi valittaa makeisten hinnasta?
Ostan suklaat nykyään irtokarkkeina. Lähellä on kauppa, josta saa Fazerin sinisiä, geishoja, dumleja, amerikan pastilleja, pollyja jne. Pieni määrä noita niin ei tule iso hinta ja syön vain jokusen kerrallaan. Esimerkiksi Polly-karkkipussin hinta kaupassa on muistaakseni jo yli 4 €, huhhuh.
Ihan oikein, että herkut maksaa kun ovat epäterveellisiä ja ylipaino on ongelma.
Lihhaville tulisi laittaa kovempi tulovero bmi mukaan.
Norjassa karkkipussi voi maksaa helposti 7 e. Pieni suklaapatukka 3 e. Suomessa on halpaa karkkia.
ostin lapsille paketin jätskituutteja, maksoi yli 6 e.
Norjassa irtokarkit maksaa 16-17 e / kg.
Silloin on paha syömis ongelma, jos karkkien hinnat vie vararikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, että herkut maksaa kun ovat epäterveellisiä ja ylipaino on ongelma.
Voisitko jättää työsi työpaikalle, emme täällä tarvitse neuvoja, jooko ?
Oliko se terveydenhoitaja vai terveysvalistaja ?
Tokmannilla 5 Maraboun levyä yht.10e. Jos se ei riitä jollekkin niin kannattaa mennä hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Niin, etkö ole kuullut kohtuus sanaa ?
Sanot, että liian kallista ja et viitsi maksaa? Sinulla ei siis ole rahaa?
Mun lapsuudessa ei ollut nykyisiä valikoimia eikä ollut rahaakaan. Tehtiin itse toffeeta ja paistettiin poppareita. Ihania muistoja. Ja jotain hedelmäkarkkeja joku osas tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Lihhaville tulisi laittaa kovempi tulovero bmi mukaan.
Katso vain ettei sinusta tule lihavaa, keskity siihen nyt vaan. Anna me keskustellaan makeisista rauhassa.