Ylen dokkari: Toivoa ja epätoivoa
4 perhettä joissa sairas lapsi.
Kolme perhettä: lapsella todettu vakava perinnöllinen sairaus, ykköstyypin diabetes, leukemia.
Neljäs perhe: 5 lasta, kaikilla ADHD, kahdella sydänsairaus
Kolme heistä yksinhuoltajia, yksi ydinperhe.
Katsoin nuo jaksot, kovaa on elämä sairaan lapsen kanssa.
Se mikä ihmetyttää, on tuo yksi perhe, jossa lapsilla ei mitään rajoja, kotia saa hajoittaa, auton ikkunat rikkoa, meteli hirveä ja äiti huutaa myös, eletään kuin pellossa..
Jos lapsilla on lääkitys kunnossa, niin kyllä rajat pitää asettaa, muuten siitä lääkityksestä ei ole mitään apua.
Silloin on joku pahasti pielessä, jos lääkityksestä huolimatta mikään ei muutu
Kommentit (6)
Olen katsonut. Yvonnen käytös ärsytti.
Tottakai se on kovaa, kun on 5 lasta, joilla käytöshäiriöitä, mutta kun itse käyttäytyy noin, niin mikään ei muutu. Joudut siinä kuitenkin koko ajan olemaan, niin laittaa ne rajat selväksi, niin elämä helpottuu. Meni siinä sitten aikaa tai ei. Ja lääkitys kuntoon. Isähän häipyi tuon takia, eikä tule toimeen sen 9 veen pojan kanssa, joka noista on se kamalin.
Samoin ärsytti se, kun Yvonne valitti, että ei voi mennä töihin lasten takia, kun elämä niin kaoottista, ja elää tukien varassa. Ja maksaa omakotilainaa pois asumistuilla, ja muilla etuuksilla.
Sitten kuitenkin kun asumistuki loppui tai ainakin pieneni nyt, niin lähti töihin, vartijaksi, missä ennenkin on ollut.
Olisi tehnyt mieli sanoa Yvonnelle, ettet sinä mitään lainoja itse maksa, vaan me muut maksamme veroistamme sun talos. Ja dut kuitenkin pystyi lähteen töihin kun oli rahallisesti välttämätöntä.
Itse autismi + ADHD-ihmisenä säälin tuota Yvonnea. Ekan jakson oon vasta katsonut ja sykkeet on tapissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse autismi + ADHD-ihmisenä säälin tuota Yvonnea. Ekan jakson oon vasta katsonut ja sykkeet on tapissa.
Mä en sääli. Ihan järkkyä, miksi antaa lapsen hajoittaa joko kodin, terrorisoida koko muuta perhettä, jopa niin että isä muuttaa pois.
Ei sillä lapsellakaan voi olla hyvä olo, kun käyttäytyy noin.
Vastusti kunnon lääkitystä, että elämä rauhoittuu. Ja rauhoittuisi myös itse
Mene itse kokeilee ja sit auot päätös
Linkki keskustelun aiheena olevaan ohjelmaan on aina plussaa.
Ok, jaksot vain 20 minuuttia. Täytyy katsoa.