Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku selittää mitä hyötyä yhteiskunnalle oli siitä, että mut ajettiin työttömäksi?

Vierailija
10.05.2025 |

Hain osittaista kuntoutusrahaa, jonka turvin olisin pystynyt jatkamaan työpaikassani. Hakemukseni hylättiin kahdesti ja jäin vakituisesta työpaikastani täysipäiväisesti työttömäksi. Kyseessä on fyysinen vamma, joten mistään tekosairaudesta ei tarvitse tulla huutelemaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et täyttänyt kuntoutusrahan kriteerejä.

Vierailija
2/3 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä globalisaatio kehitystä, jossa Suomen nykyinen hallitus on huolissaan; Suomessa kun ei ole globalisti ajateltuna tarpeeksi paljon tuloeroja ja vähävaraisuutta, koulutuseroja lapsikuolleisuuskin on iha liian pientä ja kodottomuuskin pitäsi saada pikaiseen kasvuun. Ja koska Vihreät ovat yrittäneet ottaa kunnian sähköverkkojen myynnistä niin kilpailussa idiotismissa on ajateltu mm. lahjoittaa Suomen vesivarat tai ainakin puhtaant vesivaraty ja maamineraalit jollekin kasvottomalle ylikansalliselle taholle tai ehkä Trumpille.

Olen iytsekin työtön ja laittanut merkille, että tällä palstalla saa ainakin yhtä usein kun itse palstailen lukea ja havaita kirjoituskia, joissa kirjoittaja antaa ymmärtää. vain kuika ehdottoman väärin on kun työttömillä menee niin hyvin kuin menee ja kuinka kirjoittajan oma olo oloaan parainsi kummasti jos työttömiä ja muita oletusarvosiesti heikommassa asemassa olevia vain ymmärrettäsiin halveksia ja potka päähän lisää. - En ymmärrä näitä kirjoittajia mutta ymmärtämättömyyteni tuskin johtuu vain siitä, että olen työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et täyttänyt kuntoutusrahan kriteerejä.

Hyvä vastaus kysymykseen: "mitä hyötyä yhteiskunnalle oli siitä?"

Ap