Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain illalla ikävän yhteydenoton

Vierailija
10.05.2025 |

Yö mennyt todella levottomasti asioita miettiessä, pää aivan pyörryksissä, sisäinen paha olo kourii vatsassa asti.

Pakko johonkin purkaa tuntemuksia, kavereille en pysty, johonkin pakko saada ajatukset purettua, niin ehkä anonyyminä tänne kirjoittamalla saan osan oksennettua ja oloni helpottumaan.

Minulla ja naisystävällä ollut hiljainen kausi, ei olla nähty niin paljon kuin olisin halunnut. Asiasta olen hänelle kertonut, kysellyt johtuuko se minusta ja onko meidän suhde tulossa päätökseen? Meidän suhde ei kuulemma ole tulossa päätökseen ja se helpotti oloani, hänellä kun on elämässä paljon muutakin selvitettävää tällä hetkellä. Rakkauden tunnustuksia pienin elein viestien lopuissa, mutta ei samalla tapaa kuin ennen. Ajattelin tämän nyt johtuvan tämän hetkisen elämän sekasorrosta ja sellaisesta väsymyksestä, ettei enempään pysty. Suhteessa siis pieni taantumavaihe, mutta jaksanut olla toiveikas ja onnellinen kun hän on sanonut, ettei suhde ole päättymässä.

Eilen sain kaverilta yhteydenoton jossa hän kertoi tavanneensa deitti palvelussa naisen, jutelleensa hänen kanssaan. Nainen oli kertonut profiilissaan jotain tyyliin, että haluaa rinnalleen jotain pysyvämpää, oikeaa jne

Kaverini oli jutellut hänen kanssaan ja sieltä oli paljastunut sellaisia asioita, joista hän oli tunnistanut tämän naisen minun naisystäväksi. Kaverini ei ole naisystävääni koskaan tavannut, mutta minä olen kertonut tietysti rakastuneena pääpiirteittäin minkälaisen ihmisen olen tavannut ja kuinka hyvä hänen kanssaan on olla. Kaverini kertoi hyvin tarkkaan mitä nainen oli hänelle kertonut, lasten lukumäärät, ero aikaisemmasta liitosta ja työstään. Näissä on sellaisia tunnuksen omaisia asioita joita ei muilla voi olla. Vielä kun paikkakuntakin oli selvä, niin ei kahta sanaa.

Tietysti tuossa ei ole pettämistä tapahtunut siinä määrin että suhde olisi heti over, mutta hän etsii itselleen oikeaa jonka kainaloon tukeutua saa oloni musertuneeksi, kun olen luullut että minun kainalo on se turvallinen, mutta ei olekkaan se mitä hän haluaa. 

Kertokaa jos on kokemuksia vastaavasta, tai muuten neuvoja kuinka asian kanssa etenen. Tässä iässä ei pysty ymmärtämään tälläistä, mutta osaltaan taas ymmärrän tuon sisäisen hukassa olon ettei pysty ajattelemaan selvästi. Haluaa jotain hyvää jolla ajatukset saa pois arjen ikävistä asioista, mutta samalla painottanut ettei meillä ole hätää. Olenko vain se turvallinen joka paremman puutteessa riittää, että on edes joku. Tuntuu pahalta ajatus itsestä, että olen toiselle edes joku

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suhde on nyt käytännössä tuossa, ohi, epäilykset herätetty. Vaikka kuinka antaisi anteeksi hyvien selitysten jälkeen, "entä jos" jää kuitenkin muistiin kytemään, putkahtaen pinnalle pienestäkin epävarmuudesta. Asia kannattaa selvittää kunnolla, ja hän, joka asiasta viestiä laittoi on avainasemassa. Naiselta, jos kysyt tietämättä kenestä kaverisi kertoi, et saa mitään varmaa vastausta, koska epäluottamus kytee kuitenkin mielessäsi. Suhde on päättymässä, tai jo päättynyt, vaikka oli joitain rakkauden tunnustukseksi ajateltavia sanoja. Olivatko ne sitä, vai keino pitkittää ja lieventää tulevaa totuutta.

Vierailija
22/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama Ilta joka piti vastasyntynyttä vauvaansa päänsä päällä ollessaan miehensä hartioilla kirsikkapuistossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli väärin tänne vuodattaa. Yön valvoneena asiaa miettien ei pysty selvästi ajattelemaan. Voi olla, että väärässä olenkin asian suhteen, mutta ne mitä esille tuosta deitti ilmoituksesta ja keskustelusta tuli on vain sellaisia asioita jotka on kuin naisystävälläni. Toivon että olen väärässä. Mutta kuinka tuota ottaa puheeksi, jos olenkin väärässä. Saa varmasti tuntemaan, että häntä stalkataan, vaikka asia ei niin ole.

Itse en halua valeprofiilia tehdä, että lähtisin tarkastamaan onko kyseessä juuri hän. Jos olisi, niin hajottaisi enemmän vain ja silloin syyllistyisin itse stalkkaamiseen.

En taida mainita koko asiasta, vaan otan muulla tapaa puheeksi parisuhteen tilan

Vierailija
24/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri kertoisi vaan naisen nimen niin olisi helpompaa.

Toisaalta ihmettelen, ettei kaveri soita vaan kirjoittaa sähköpostin tällaisesta asiasta.

Ja tuleepa mieleen vielä sekin, että oletko 100% varma että kaverilla on puhtaat jauhot pussissa, ettei vaan ole ihastunut naisystävääsi ja yritä pokata sinulta? Sitten vierittää ikään kuin syytä naisen niskaan.

Ei kaverini mitään sähköpostia laittanut vaan soitti, sen jälkeen vielä viestiteltiin. Hyvin varovaisesti otti asian puheeksi. Ja siitä olen varma, ettei minun kaverit halua pahaa

No kai sinä nimen kysyit, kenen kanssa kaveri on treffeillä ollut?

Vierailija
25/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi pyytää kaveria näyttämään se profiili ja kai siinä jokin kuvakin on. Ihmisillä on paljon samanlaisia elämäntilanteita, et mielestäni kertonut mitään minkä perusteella voisi olla varmaa, että tuo nainen on naisystäväsi. Ja onko sellaista profiilia edes olemassa. Ei kannata kaveriinkaan ihan sokeasti luottaa. Et olisi ensimmäinen, jonka kaveri yrittää iskeä tyttöystävää.

Vierailija
26/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit naisella olleen eroja avioliitosta, työpaikasta, lapsia jne. Siis paljon sellaista, mikä vaatii aikaa ja paljon miettimistä. Ja mikä voi tarkoittaa sitä, ettei hän ole valmis sitoutumaan niin tiukasti teidän suhteeseen kuin sinä pystyt?

Se, että olet mustasukkainen ja loukkaantunut, ei lupaa hyvää suhteellenne. Nainen on myös saattanut olla kännissä ja ajankuluksi pyöriä deittipalstalla, jos saisi jonkun hetkeksi huomiomaan hänet. Millään tositarkoituksella nainen ei ollut, koska ei ketään kiinnosta tutustua ongelmatapaukseen ja joka kaataa kaiken heti toisen niskaan- ellei sitten yhden yön huviksi. 

Kaverisi on ikävä juorukello, joka luuli tehneensä sinulle hyvänkin palveluksen. Diplomaattisempi tyyppi olisi ollut hiljaa ja antanut asian olla.

Vaikka olosi on surkea, hylätty, loukkaantunut, niin joko puhut hänen kanssaan tai ymmärrät antaa hänelle aikaa. 

Vierailija
27/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja ei ole mies, vaan hämää sukupuolet, ettei osalliset tunnistaisi häntä. 

Laita Maisaan tai vastaavaan pyyntö, että tarvitset keskustelu apua. Saat hyvät neuvot sieltä, jotka pitävät sinut ehjänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän