Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain illalla ikävän yhteydenoton

Vierailija
10.05.2025 |

Yö mennyt todella levottomasti asioita miettiessä, pää aivan pyörryksissä, sisäinen paha olo kourii vatsassa asti.

Pakko johonkin purkaa tuntemuksia, kavereille en pysty, johonkin pakko saada ajatukset purettua, niin ehkä anonyyminä tänne kirjoittamalla saan osan oksennettua ja oloni helpottumaan.

Minulla ja naisystävällä ollut hiljainen kausi, ei olla nähty niin paljon kuin olisin halunnut. Asiasta olen hänelle kertonut, kysellyt johtuuko se minusta ja onko meidän suhde tulossa päätökseen? Meidän suhde ei kuulemma ole tulossa päätökseen ja se helpotti oloani, hänellä kun on elämässä paljon muutakin selvitettävää tällä hetkellä. Rakkauden tunnustuksia pienin elein viestien lopuissa, mutta ei samalla tapaa kuin ennen. Ajattelin tämän nyt johtuvan tämän hetkisen elämän sekasorrosta ja sellaisesta väsymyksestä, ettei enempään pysty. Suhteessa siis pieni taantumavaihe, mutta jaksanut olla toiveikas ja onnellinen kun hän on sanonut, ettei suhde ole päättymässä.

Eilen sain kaverilta yhteydenoton jossa hän kertoi tavanneensa deitti palvelussa naisen, jutelleensa hänen kanssaan. Nainen oli kertonut profiilissaan jotain tyyliin, että haluaa rinnalleen jotain pysyvämpää, oikeaa jne

Kaverini oli jutellut hänen kanssaan ja sieltä oli paljastunut sellaisia asioita, joista hän oli tunnistanut tämän naisen minun naisystäväksi. Kaverini ei ole naisystävääni koskaan tavannut, mutta minä olen kertonut tietysti rakastuneena pääpiirteittäin minkälaisen ihmisen olen tavannut ja kuinka hyvä hänen kanssaan on olla. Kaverini kertoi hyvin tarkkaan mitä nainen oli hänelle kertonut, lasten lukumäärät, ero aikaisemmasta liitosta ja työstään. Näissä on sellaisia tunnuksen omaisia asioita joita ei muilla voi olla. Vielä kun paikkakuntakin oli selvä, niin ei kahta sanaa.

Tietysti tuossa ei ole pettämistä tapahtunut siinä määrin että suhde olisi heti over, mutta hän etsii itselleen oikeaa jonka kainaloon tukeutua saa oloni musertuneeksi, kun olen luullut että minun kainalo on se turvallinen, mutta ei olekkaan se mitä hän haluaa. 

Kertokaa jos on kokemuksia vastaavasta, tai muuten neuvoja kuinka asian kanssa etenen. Tässä iässä ei pysty ymmärtämään tälläistä, mutta osaltaan taas ymmärrän tuon sisäisen hukassa olon ettei pysty ajattelemaan selvästi. Haluaa jotain hyvää jolla ajatukset saa pois arjen ikävistä asioista, mutta samalla painottanut ettei meillä ole hätää. Olenko vain se turvallinen joka paremman puutteessa riittää, että on edes joku. Tuntuu pahalta ajatus itsestä, että olen toiselle edes joku

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain työsähköpostin kello 23:30 illalla, Laittoi vielä tärkeänä niin että punaiset valot vilkkuu kun sen avaa. Meni yöunet vaikka ei ollut mikään erityisen tärkeä asia edes.

Vierailija
2/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain työsähköpostin kello 23:30 illalla, Laittoi vielä tärkeänä niin että punaiset valot vilkkuu kun sen avaa. Meni yöunet vaikka ei ollut mikään erityisen tärkeä asia edes.

Miksi luet työsähköpostia työajan ulkopuolella? Ja varsinkin noin myöhään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hoitamassa erästä toista työtehtävää.

Vierailija
4/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälä.pälä pääääää

Vierailija
5/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa sitä aina sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
6/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selkee tilanne. Jos se sun kanssa haluis olla ei se etsis seuraa muualta. Kannattaa kuitenkin selvittää varmuudella että se oikeasti on se tinderin nainen, ettei syyttä suotta syyllistä. Ole mies ja nosta kissa pöydälle, tapaat seurustelukumppanisi ja selvitätte mikä tilanne.

Vierailija
7/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa asia puheeksi naisystäväsi kanssa. Ei tuo selviä sillä, että kiusaat itseäsi odottamalla, että jotakin tapahtuu.

Ikäväähän tuo on, kun seurustelukumppani etsii ensin paremman ja kertoo vasta sitten, että vanha suhde on ohi. Ei siis mikään luotettava ja rehellinen kumppani, jonka kanssa viihtyisi lopun ikää, vai mitä?

Vierailija
8/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. 

Jos noin paljon epäilet, niin ei kyllä kannata jatkaa. Sanot, että adios.

Et luota naisystävääsi yhtään.

Jos sinulla on tuollainen juorukello pahanilmanlintu kaverina, niin ansaitsette toisenne.

Novellinakin tuo tarina on huono.

Vierailija
9/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sen tarkoitus että pystyisimme toisistamme palovaroitin hv

Vierailija
10/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. 

Jos noin paljon epäilet, niin ei kyllä kannata jatkaa. Sanot, että adios.

Et luota naisystävääsi yhtään.

Jos sinulla on tuollainen juorukello pahanilmanlintu kaverina, niin ansaitsette toisenne.

Novellinakin tuo tarina on huono.

Olen kyllä luottanut ja kyllä luotan edelleenkin. Ei hän fyysisesti pettäisi, en vain ymmärrä miksi näin. Ei tälläistä asiaa voi itsekseen ratkaista. Varmasti saan vastauksen, mutta onko se itselle mieluinen? Jos vastaus on sellainen josta näkee aidon katumuksen ja selityksen mistä tämä johtuu, voin antaa anteeksi mikäli se on johtunut minun toiminnasta

Kaverini tekisi karhunpalveluksen jos ei kertoisi tuosta epäilyksestä. Minusta tuo on välittämistä, että kerrotaan asiasta.

Vierailija
11/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit se ei ollutkaan siun naisystävä. Aika vähillä asioilla tunnistat samaksi

Vierailija
12/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri kertoisi vaan naisen nimen niin olisi helpompaa.

Toisaalta ihmettelen, ettei kaveri soita vaan kirjoittaa sähköpostin tällaisesta asiasta.

Ja tuleepa mieleen vielä sekin, että oletko 100% varma että kaverilla on puhtaat jauhot pussissa, ettei vaan ole ihastunut naisystävääsi ja yritä pokata sinulta? Sitten vierittää ikään kuin syytä naisen niskaan.

Vierailija
13/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies kirjoittaisi tuollaista novellia vauvapalstalle.

Hohhoijaa.

Ap, kuka oletkin, mene tekemään jotain hyödyllistä.

Vierailija
14/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuin naisen kirjoittama. Jos olet mies niin miehisty ja jätä se sika. Ja muista ettei yh-äiteihin kannata sekaantua.

Vierailija
15/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko asian tiivistää kolmannekseen tuosta vuodatuksesta, että pysyisi kärryillä.

Vierailija
16/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, kaverihan teki oikein kun paljasti petollisen naisen.

Kaverille kiitos ja naiselle soromnoo eli heippa.

Pääsee etsimään ihan toden teolla sitä kaikkuaan ja sinä vapautat itsesi sinun oikeallesi.

Vierailija
17/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naisystävältä suoraan onko hänellä profiili deittipalvelussa. Ihan perseestä, että hänellä muka on menossa elämässään kaikenlaista, mutta ei huoli sinua tueksi. Ethän vain kustanna hänen elämäänsä? Saamasi viesti on vallankäyttöä, jos rakastaa, ei rakenna epävarmuutta. Luepa pikkasen narsismista, sopiiko kuvaukset viestittelijänaiseen?

Vierailija
18/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri kertoisi vaan naisen nimen niin olisi helpompaa.

Toisaalta ihmettelen, ettei kaveri soita vaan kirjoittaa sähköpostin tällaisesta asiasta.

Ja tuleepa mieleen vielä sekin, että oletko 100% varma että kaverilla on puhtaat jauhot pussissa, ettei vaan ole ihastunut naisystävääsi ja yritä pokata sinulta? Sitten vierittää ikään kuin syytä naisen niskaan.

Ei kaverini mitään sähköpostia laittanut vaan soitti, sen jälkeen vielä viestiteltiin. Hyvin varovaisesti otti asian puheeksi. Ja siitä olen varma, ettei minun kaverit halua pahaa

Vierailija
19/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti naiset pääsee yllättämään erolla. Se tulee miehille puun takaa vaikka sitten jälkikäteen pohdittuna saattaakin tajuta että ei ne asiat niin hyvin olleet. Naiset usein järjestää elämänsä valmiiksi eroa varten ja eroavat vasta sitten. Siinä vaiheessa he ovat sen päätöksen jo tehneet ja asiat käsitelleet. Jotkut etsii itselleen jopa uuden miehen ja eroavat vasta sitten. Sinun pitäisi jotenkin varmistua että kyseessä on todella sinun naisesi ja jos on niin tuolla suhteella ei ole oikein mitään tulevaisuutta. Valitettavasti. Toisaalta, itse en haluaisi tuollaista petollista naista, tuskin sinäkään vaikka prisuhdekriisi ja mahdollinen ero on todella tuskallinen kokemus. 

Vierailija
20/27 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normisettiä meille, joiden palkasta muut haluavat 52% omaan käyttöönsä. Nytkin on työpäivä, odottelen vastausta Lontoosta. Siellä on joku joutunut töihin jo aamuyöllä.

Hassua ajatella, että me 24/7 töitä tekevät elätämme ne, jotka eivät halua tehdä töitä ja vielä jaksavat valittaa, että hyvätuloiset maksavat liian vähän veroja.