Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miesten keski-iän kriiseily ilmenee?

Vierailija
09.05.2025 |

Mies täytti hiljattain 50 vuotta, ja olen huomannut muutoksia käytöksessä. Mietin, että onko tämä nyt joku kriisin ilmentymä - tyypillisen suomalainen miehen tapaan hän ei paljon tunteita ilmaise. 

Ei ole mitään radikaalia elämänmuutosta tehnyt, mutta hän on pahantuulisempi ja pessimistisempi kuin aiemmin. Itse hän on sitä mieltä, että johtuu vain siitä, että maailma on niin perseellään (olen samaa mieltä), mutta mielestäni tässä on jotain henkilökohtaisempaakin meneillään.

Mikään ei oikein innosta, edes ne asiat mitä aiemmin tykkäsi tehdä, ja oli itsekin aloitteellinen. Esim iltaisin painelee usein nukkumaan aikaisin, eikä enää vietetä aikaa yhdessä kuten ennen (meillä oli harrastuksena katsella yhdessä elokuvia).

Ei jaksa tavata ystäviämme ja jos jaksaa vaivautua mukaan, niin tuntuu että ei oikein nauti siitäkään ja naama kurtulla.

Yhdessä vaiheessa maistui kaljakin vähän liikaa, mikä on myös ihan uutta (ei yleensä juuri juo), mutta se villitys näköjään loppui onneksi.

En tiedä. Jos nyt tulevaisuudessa on kotona kärttyinen, epäsosiaalinen ukko, joka vaan nukkuu, niin en kyllä jaksa 😐

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tätä vaihetta seuraa salamarakastuminen ensimmäiseen epävakaaseen naiseen joka vastaan kävelee. It's amore!

Vierailija
2/2 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan kallis kilpapyörä, pukeudutaan tiukkaan spandex-asuun (maharöllykästä huolimatta) ja ryhdytään pyöräilemään "kuolemaa karkuun".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän