Kenelläkään treffejä tiedossa lähitulevaisuudessa?
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta ja kateudesta urkin. Rehellisiä vastauksia odotetaan!
Kommentit (23)
Kohta lähtö kaupungille. Katsomme tämän matsin tahoillamme.
Ei. Enkä ole koskaan ollut treffeillä.
On. Rintavan ja pyöreäpeppuisen 16 v naapuritytön kanssa. M42
En tiiä. Katotaan nähääks ens viikolla. Välimatkaa on ni siks ei voi ihan tosta noin vain nähä. Pari kertaa ollaan jo nähty :)
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, mutta mä olin elämäni ekoilla treffeillä tänä vuonna ja oon yli 30. Hyvin meni :)
Voi niitä aikoja. Olen ollut treffeillä viimeksi Lontoossa lokakuussa 2000. Vaan hyvinhän siinä kävi, kun sen jälkeen ei ole tarvinnut käydä.
Vierailija kirjoitti:
On. Rintavan ja pyöreäpeppuisen 16 v naapuritytön kanssa. M42
Ja sitten heräsin...
Ek oo ei tuu.
En jaksa enää jatkuvia ghostauksia.
N51
Ei, ei ole tarvetta.
Juuri näin on hyvä.
M58
Toki, mutta ihan vaan pitkäaikaisen miesystävän kanssa.
Huomenna menossa ekoille treffeille kyseisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Pena tulee rassaamaan putkiani
T Minja 19v
Ei ole ollut vuosiin, eikä näy näköpiirissäkään. Miehen pakeista parantelen sydäntäni varmaan lopun ikäni.
N.54
Ei ole. Tutut ymmärtää olla kiinnostumatta ja tintemattomien kans en lähde.
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähtö kaupungille. Katsomme tämän matsin tahoillamme.
Matti ja Erkkikö sielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut vuosiin, eikä näy näköpiirissäkään. Miehen pakeista parantelen sydäntäni varmaan lopun ikäni.
N.54
Mulla auttaa parhaiten se, että laittaa ns uutta matoa koukkuun :D Mikä ei ollut tarkoitettu, ei ollut tarkoitettu. Maailma on pullollaan ihania, komeita, suloisia, symppiksiä ja fiksuja miehiä. Ei kannata liikaa jäädä jumittamaan yhteen juttuun joka ei kantanutkaan niin pitkälle mitä olisi toivonut. Nurkan takana voi olla jotain paljon parempaa :)
On tiedossa. Huomenillalla. Sinänsä ei uutta, ollaan jo tavattu jo useita kertoja.
Ja huomisiltana syömään yhdessä, ja sitten taas luokeseni, iltaa ja yötä viettämään.
Arkisin ei kummallakaan ole aikaa tapaamisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun oikein mietin, niin en minäkään ole ollut :( 3 parisuhdetta, mutta mitään treffejä niissä ei koskaan ollut. Ajauduttiin vaan yhteen ja kaikki miehet oli täysin epäromanttisia mänttejä.
N 51
Naapurin Pena tulee rassaamaan putkiani